Τα μονοθέσια της F1 έχουν πολύ μεγάλο κράτημα στις στροφές. Τα ελαστικά είναι ο ένας σημαντικός παράγοντας για τη δημιουργία πρόσφυσης. Αυτό σημαίνει ότι η τοποθέτηση ελαστικών F1 θα κάνει το αυτοκίνητό σου καλύτερο σε μια πίστα, σωστά; Εάν γνωρίζεις τα βασικά για τα slick αγωνιστικά ελαστικά, θα ξέρεις αμέσως ότι η απάντηση είναι αρνητική, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον ιδιοκτήτη ενός Caterham να το προσπαθήσει.

Όπως θα δεις στο παραπάνω video, το κύριο πρόβλημα ήταν να τοποθετηθούν οι ζάντες της BBS στο αυτοκίνητο καθώς χρειάστηκε να κατασκευαστούν ειδικοί αντάπτορες, ώστε τα κουμπώσουν οι μονομπούλονες ζάντες. Επιπλέον, τα ελαστικά της F1 δουλεύουν σωστά σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες, σε συνεργασία με τα γιγαντιαία ποσά κάθετης δύναμης.

Ο οδηγός του Caterham θεωρούσε ότι η πολύ μαλακή γόμα της Pirelli θα βελτιώσει δραστικά το φρενάρισμα του αυτοκινήτου, αλλά χωρίς το ίδιο επίπεδο κάθετης δύναμης, το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό.