Μετά τη χθεσινή διαρροή, η Lamborghini παρουσίασε σήμερα την Huracan Tecnica, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Νέας Υόρκης, που ανοίγει αύριο τις πύλες της.

Η νέα έκδοση του αυτοκινήτου, το οποίο βρίσκεται στην αγορά από το 2013, τοποθετείται ανάμεσα στην πισωκίνητη Huracan Evo και στην -επίσης, πισωκίνητη- Huracan STO. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρία, η Huracan Tecnica έχει σχεδιαστεί για να είναι διασκεδαστική τόσο στον δρόμο όσο και στη πίστα, ενώ ταυτόχρονα ισχυρίζεται ότι απευθύνεται σε οδηγούς που αναζητούν διασκέδαση και την τελειότητα στον τρόπο ζωής τους.

Η Tecnica βασίζεται στην Evo, αλλά φέρει τον κινητήρα της STO. Έτσι, φορά τον ατμοσφαιρικό 5,2-λίτρων V10 κινητήρα, απόδοσης 640 ίππων και 565 Nm ροπής της δεύτερης, με τη Lamborghini να ισχυρίζεται πως διαθέτει βελτιωμένο, πιο ευκρινή ήχο στις υψηλές στροφές.

Αισθητικά, το αυτοκίνητο φέρει νέας σχεδίασης μπροστινό προφυλακτήρα που αντλεί έμπνευση από αυτόν της Sian και του Terzo Millenio concept. Το σχήμα των πλαϊνών παραθύρων έχει τροποποιηθεί διακριτικά για να μιμείται την εμφάνιση του Essenza SCV12, ενώ η έκδοση φέρει νέες ζάντες 20 ιντσών, εμπνευσμένες από τις ζάντες του Vision GT.

Αλλά η μεγαλύτερη αλλαγή είναι στο πίσω μέρος, όπου το κάλυμμα του κινητήρα είναι από ανθρακονήματα, ενώ υπάρχει και ένα κάθετο πίσω παράθυρο. Υπάρχουν επίσης νέες εξαγωνικές απολήξεις της εξάτμισης, νέος προφυλακτήρας και νέος διαχύτης, που μπορεί -όπως και η οροφή- να βαφτεί σε χρώμα αμαξώματος ή μαύρο. Τέλος, υπάρχει και μια μικρή σταθερή αεροτομή.

Η Lamborghini ισχυρίζεται ότι αυτή συμβάλλει σε 35% βελτίωση στην κάθετη δύναμη του πίσω μέρους, σε σύγκριση με την Huracan Evo RWD, και συνεργάζεται με τα υπόλοιπα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως το νέο μπροστινό splitter και τα βοηθήματα κάτω από το αμάξωμα, για τη μείωση της αντίστασης στον αέρα κατά 20%.

Συνεχίζοντας, το βάρος έχει μειωθεί σε σχέση με το “βασικό” αυτοκίνητο, εν μέρει χάρη στο carbon πίσω κάλυμμα, με την Lamborghini να αναφέρει ότι το ξηρό βάρος της Tecnica είναι 1.379 κιλά, έναντι στα 1.389 κιλά της Huracn Evo RWD και στα 1.339 κιλά της STO. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 3,2 δευτ. (η STO σε 3,0 δευτ. και η Evo RWD σε 3,3 δευτ.).

Τέλος, υπάρχει σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα, torque vectoring, κεραμικά φρένα άνθρακα με αεραγωγούς ψύξης στο αμάξωμα και το ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata), που έρχονται από την Huracan Evo AWD, ενώ οι ιδιοκτήτες τους που θέλουν ένα πιο αγωνιστικό εσωτερικό, μπορούν να επιλέξουν τα ελαφριά πάνελ θυρών και τις αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας.