Πριν ακριβώς έξι χρόνια, στην έκθεση του Πεκίνο του 2016, η Acura παρουσίασε εκεί το CDX, ένα συμπαγές crossover που είχε σχεδιαστεί κυρίως για την κινέζικη αγορά, καθώς ήταν το πρώτο που έγινε διαθέσιμο στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως.

Έκτοτε, η εμπορική πορεία της premium ιαπωνικής εταιρίας στην Κίνα δεν ήταν αξιόλογη, γι’αυτό και η Honda αποφάσισε να αποσύρει από την κινεζική αγορά την Acura στα τέλη του 2022. Η Honda συνεργάστηκε με την τοπική της κοινοπραξία GAC για την Acura, μια από τις πολλές κινεζικές μάρκες με τις οποίες η Honda έχει συνεργαστεί για να πουλήσει τα προϊόντα της στην ασιατική χώρα.

Τα μοντέλα της GAC Acura, το CDX και το RDX, θα είναι διαθέσιμα έως ότου εξαντληθεί το στοκ. Μόλις γίνει αυτό, οι αντιπρόσωποι της GAC Honda θα συνεχίσουν να συντηρούν τα οχήματα της GAC Acura σε όλη τη χώρα, ενώ οι εργαζόμενοι της Acura θα ενσωματωθούν στην Honda.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η καλύτερη χρονιά πωλήσεων της GAC Acura ήταν το 2019, όταν πούλησε 14.701 αυτοκίνητα, ενώ το 2021 η μάρκα πούλησε μόλις 6.554 αυτοκίνητα.

Στη θέση της GAC Acura, η GAC Honda θα επικεντρωθεί περισσότερο στη e:NP μάρκα της, η οποία υπόσχεται οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα στην κινέζικη αγορά. Το πρώτο αυτοκίνητο αυτής θα είναι το e:NS1, όντας το πρώτο από τα πολλά ηλεκτρικά που έχουν προγραμματιστεί για την αγορά τα επόμενα χρόνια.