Το καλοκαίρι του 2020 η Suzuki παρουσίασε το Across, και ένα χρόνο αργότερα ξεκίνησε η εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά. Ερχόμενοι στο σήμερα, η ιαπωνική εταιρία έκανε γνωστό ότι το plug-in υβριδικό SUV της λαμβάνει μερικές αναβαθμίσεις τεχνολογίας και εξοπλισμού.

Πιο συγκεκριμένα, το Across μπορεί πλέον να επαναφορτιστεί με ταχύτερους ρυθμούς, καθώς διατίθεται πλέον στάνταρ με ενσωματωμένο φορτιστή AC 6 kW (από 3 kW). Αυτό μειώνει τον χρόνο φόρτισης από 5,30 ώρες σε 2,45 ώρες με φορτιστή 32Α, ενώ η φόρτιση με οικιακή πρίζα σε εγκατάσταση 16Α μειώνεται κατά 36 λεπτά, σε λιγότερο από 5 ώρες.

Εκτός από τη γρηγορότερη φόρτιση της μπαταρίας, το Across διαθέτει πλέον θύρες USB-C (αντί για USB-Α), ενώ προστίθεται LED τεχνολογία στους προβολείς ομίχλης, στα φωτιστικά σώματα, στο πίσω φως της καμπίνας και στο φως του χώρου αποσκευών. Τέλος, οι διακόπτες της κονσόλας και τα χειριστήρια των καθρεπτών είναι πλέον φωτιζόμενα.

Να θυμίσω πως μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει ο 2,5-λίτρων Hybrid Dynamic Force κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 182 άλογα και 227 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 134 kW (180 ίππων) και 270 Nm ροπής, ενώ υπάρχει άλλος ένας στον πίσω άξονα -καθιστώντας το μοντέλο τετρακίνητο- απόδοσης 40 kW (54 ίππων) και 121 Nm ροπής.

Η απόδοση του υβριδικού συνόλου ανέρχεται σε 306 άλογα (225 kW) στις 6.000 σ.α.λ., με το σύνολο να συνεργάζεται με ένα αυτόματο e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Η Suzuki ανακοινώνει ότι η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας 18,1 kWh, παρέχοντας ηλεκτρική αυτονομία 75 χλμ. σε κύκλο WLTP, ενώ μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα.

Το βάρος του αυτοκίνητου ανέρχεται σε 1.940 κιλά, με τα 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνονται σε 6 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που έστειλε η εταιρία, η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 1 λίτρο/100 χλμ, με τις εκπομπές ρύπων να ανακοινώνονται στα μόλις 22 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.