Το GR Corolla γνωρίζει ήδη μεγάλη εμπορική επιτυχία στις ΗΠΑ και η Toyota ζητά από τους αντιπροσώπους της να μην δέχονται πάρα πολλές παραγγελίες και προκαταβολές.

Η ιαπωνική εταιρία σχεδιάζει να κατασκευάσει περίπου 6.500 GR Corolla για την αγορά των ΗΠΑ τον πρώτο χρόνο της κυκλοφορίας του, 5.000 στη βασική έκδοση και 1.500 στην έκδοση Circuit, ενώ για την αγορά της Ιαπωνίας θα κατασκευάσει επιπλέον 2.000 αυτοκίνητα.

Κάθε αντιπρόσωπος θα πάρει περίπου 3 αυτοκίνητα, με το καθένα να κρύβει κάτω από το καπό του τον τρικύλινδρο 1.600άρη turbo κινητήρα απόδοσης 304 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 370 Nm ροπής από τις 3.000 έως 5.550 σ.α.λ.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, αποκλειστικά μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και δύο Torsen διαφορικών περιορισμένης ολίσθησης (εμπρός και πίσω), τα οποία είναι προαιρετικά διαθέσιμα με το Performance πακέτο ή στάνταρ στην Circuit Edition έκδοση.

Υπάρχουν τρία προγράμματα λειτουργίας, το Normal, το Sport και το Track. Σε default καταστάσεις, το σύστημα τετρακίνησης μεταφέρει τη ροπή 50/50 μπροστά-πίσω, ενώ όταν απαιτείται να μπορεί να στείλει έως και 60% εμπρός/40% πίσω, και 30% εμπρός/70% της ροπής στους πίσω τροχούς.