Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, στο GP της Αυστραλίας, η επίδοση του Alex Albon στις κατατακτήριες του Σαββάτου ακυρώθηκε, επειδή οι αγωνοδίκες δεν κατάφεραν να αφαιρέσουν από το μονοθέσιό του την επαρκή ποσότητα δείγματος καυσίμου (1 λίτρο) που ορίζουν οι κανονισμοί.
Αυτό έριξε τον Ταϊλανδό οδηγό στο τέλος του grid, με την Williams να αποφασίζει να του τοποθετήσει την πιο σκληρή (C2) από τις διαθέσιμες γόμες της Pirelli για να εκκινήσει τον αγώνα.
Ο Albon, όμως, δεν ακολούθησε την τακτική των άλλων οδηγών που είχαν τη σκληρή γόμα, δηλαδή να μπει στα pits για ένα σετ της μεσαίας στα μέσα του αγώνα, ακόμη και όταν βγήκε δύο φορές το αυτοκίνητο ασφαλείας (ένα VSC και ένα SC), που συνήθως είναι η ιδανική ευκαιρία να το κάνεις.
Αντίθετα, ο Ταϊλανδός οδηγός συνέχισε να γυρίζει στην πίστα του Albert Park, διατηρώντας τα ελαστικά του σε εξαιρετική κατάσταση, καθώς ο γρηγορότερος γύρος του έγινε στον 54ο γύρο. Αυτό τον ανέβασε μέχρι την έβδομη θέση του grid, καθώς μπήκε για την υποχρεωτική αλλαγή των ελαστικών στον προτελευταίο γύρο, όπου τοποθέτησε τα μαλακά.
H επίδοση του Albon ήταν καταπληκτική, και σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της Pirelli, Mario Isola, ανέφερε:
Είναι η πρώτη φορά τα τελευταία 12 χρόνια που βλέπω μια στρατηγική σαν και αυτή. Μια αξιοσημείωτη, σπουδαία προσέγγιση.
Το πιο κοντινό σε αυτή την εμφάνιση του Albon ήταν η προσπάθεια του Nico Rosberg στο Grand Prix της Ρωσίας το 2014. Τότε, ο Γερμανός οδηγός αναγκάστηκε να αλλάξει λάστιχα στον δεύτερο γύρο και έμεινε με τη σκληρή γόμα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, τη δεύτερη θέση.