Η Γερμανία θέλει έως τα τα τέλη του έτους να σταματήσει τις επιδοτήσεις που δίνονται για την αγορά plug-in υβριδικών μοντέλων, ενώ παράλληλα από το 2023 θέλει να μειώνει κατά 33% τις επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Σήμερα, η αγορά ενός plug-in υβριδικού οχήματος επιδοτείται με έως 4.500 ευρώ, ενώ η αγορά ενός ηλεκτρικού επιδοτείται με 6.000 ευρώ. Το ποσό για τα ηλεκτρικά θα μειωθεί στις 4.000 ευρώ το 2023 και στις 3.000 ευρώ το 2024 και το 2025.
Η Hildegard Muller, πρόεδρος της γερμανικής ένωσης κατασκευαστών οχημάτων (VDA) δήλωσε πως είναι αντίθετη στις μειώσεις των επιδοτήσεων για την αγορά ηλεκτρικών και στη κατάργηση αυτών για την αγορά plug-in υβριδικών λέγοντας πως:
Τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα χρησιμεύουν για τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα. Η κατάργηση των επιδοτήσεων θέτει σε κίνδυνο την αύξηση της ηλεκτρικής κινητικότητας και αγνοεί την πραγματικότητα των καταναλωτών στη Γερμανία.
Ο Robert Habeck, μέλος του κόμματος των Πρασίνων και υπουργός Οικονομίας της Γερμανίας, είπε από τη μεριά του:
Κατά τη γνώμη μας, τα plug-in υβριδικά είναι εμπορεύσιμα και δεν χρειάζονται πλέον δημόσια χρηματοδότηση. Θέλουμε να εστιάσουμε την στήριξή μας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εστιάζουμε περισσότερο στη προστασία του κλίματος.