Επίσημο: Lexus RZ 450e με 313 άλογα

Σχετικά άρθρα

Η Lexus αποκάλυψε σήμερα το αμιγώς ηλεκτρικό RZ 450e, το οποίο είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της που βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA EV, της Toyota.

Το RZ 450e είναι το δεύτερο ηλεκτρικό crossover της premium ιαπωνικής εταιρίας (μετά το UX 300e), αλλά το πρώτο που θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως. Αποτελεί το “αδελφό” μοντέλο των Toyota bZ4X και Subaru Solterra και φέρει διαφορετικό αμάξωμα και πιο premium χαρακτηριστικά.

Το RZ 450e είναι μέρος της μεγάλης, επερχόμενης ώθησης της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση, με τη Lexus να στοχεύει σε μια πλήρη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων (BEV) σε όλες τις κατηγορίες έως το 2030. Επιπλέον, θέλει το 100% των πωλήσεις της να είναι BEV στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Κίνα, φτάνοντας το 1 εκατομμύριο μονάδες παγκοσμίως, με τη Lexus να πουλά αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως έως το 2035.

Σχεδιαστικά, το RZ 450e αντλεί έμπνευση από το LF-Z Electrified concept και στο εμπρός μέρος η έκδοση παραγωγής μπορεί να υπερηφανεύεται ότι φέρει μια νέα, πιο εύπεπτη εκδοχή της “spindle” μάσκας της Lexus. Πιο συγκεκριμένα, αντί αυτή να είναι πλήρως ανοιχτή, υπάρχει ένας μικρός αεραγωγός στο κάτω τμήμα και κάθετα ανοίγματα σε κάθε πλευρά. Ακόμα, υπάρχουν λεπτά LED φωτιστικά σώματα, με το καπό να έχει έντονη κλίση προς τα εμπρός.

Μηχανικά, το RZ 450e θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), καθιστώντας το τετρακίνητο. Ο εμπρός αποδίδει 150 kW (204 άλογα) και ο πίσω 80 kW (109 άλογα), για μια συνδυαστική απόδοση 230 kW (313 ίππων) και 435 Nm ροπής.

Το μοντέλο είναι το πρώτο που παρουσιάζει το νέο σύστημα ελέγχου τετρακίνησης Direct4 της Lexus, με το σύστημα να μπορεί να αλλάξει την κατανομή της ροπής εμπρός/πίσω από 0 σε 100%, μέσα σε λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Για τα 0-100 χλμ/ώρα το RZ 450e χρειάζεται 5,6 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ/ώρα.

Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου 96 κυψελών, ωφέλιμης χωρητικότητας 71,4 kWh, και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Lexus, προσφέρει αυτονομία 450 χλμ. (στον κύκλο J-WLTC) ή άνω των 400 χλμ. (σε κύκλο WLTP). Η ηλεκτρική κατανάλωση είναι κάτω από 18 kW/100 χλμ.

Στο εσωτερικό του ηλεκτρικού SUV συναντάμε μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων , οθόνη αφής 14″ και κοφτό τιμόνι.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί ένα σπάνιο κόκκινο Lexus LFA του 2012 με μόλις 431 χλμ.

Η Lexus έδινε την επιλογή 28 αποχρώσεων για το LFA και τα περισσότερα που βγήκαν από το εργοστάσιο της στη πόλη Motomachi της Ιαπωνίας...

Ανακαλούνται 685.491 αυτοκίνητα των Toyota και Lexus

Η Toyota προχωρά σε τέσσερις ανακλήσεις στις ΗΠΑ που επηρεάζουν 661.663 αυτοκίνητά της. Η πρώτη ανάκληση αφορά 381.000 Tacoma παραγωγής 2022 - 2023, επειδή...

Ανάκληση για 280.000 Toyota Tundra, Sequoia και Lexus LX

Η Toyota ανακοίνωσε πως ανακαλεί 280.000 Tundra MY2022-2024, Sequoia MY2023-2024 και Lexus LX 600 ΜΥ2022-2024 στις ΗΠΑ, επειδή σε αυτά, το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο...

Ανάκληση για 697.000 Toyota Auris, C-HR, Corolla, Lexus NX και RX

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 697.000 Auris, C-HR και Corolla, όπως και Lexus NX300 και RX300 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 12 Μαρτίου 2018 και 26...
Autoblog.gr