Η BMW παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά της Σειράς 7 που για πρώτη φορά προσφέρεται και ως αμιγώς ηλεκτρική, με το όνομα αυτής i7. Το γερμανικό σεντάν υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της BMW που είδαμε στην ανανεωμένη X7, με διπλά φωτιστικά σώματα και μεγάλη γρίλια.

Το μήκος της νέας Σειράς 7 ανέρχεται σε 5,391 μέτρα, το πλάτος σε 1,95 μέτρα, το ύψος σε 1,544 μέτρα και το μεταξόνιο σε 3,215 μέτρα. Εξοπλίζεται με ενεργή αερανάρτηση που αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος και έχει ενεργό σύστημα διεύθυνσης και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Στο εσωτερικό συναντάμε δύο οθόνες, μια 12,3″ που λειτουργεί ως πίνακας οργάνων και μια 14,9″ για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που τρέχει το λογισμικό iDrive 8, με τους πίσω επιβάτες να έχουν μπροστά τους μια 31,3″ 8K Theatre οθόνη σε διάταξη 32:9 -πρόσθετος εξοπλισμός-, ο έλεγχος της οποίας γίνεται μέσω των δύο οθονών αφής 5,5″ που βρίσκονται ενσωματωμένες στα πάνελ των θυρών. Το αυτοκίνητο μπορεί να εξοπλιστεί με ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond με 36 ηχεία.

Μηχανικά προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και με ηλεκτροκινητήρες, ενώ από τις αρχές του 2023 θα είναι διαθέσιμες και plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Η BMW 735i (μη διαθέσιμη στην Ευρώπη) φορά τον ήπιο υβριδικό εξακύλινδρο 3.000 κ.εκ κινητήρα βενζίνης απόδοσης 286 ίππων με 400 Nm ροπής, η 740i (μη διαθέσιμη στην Ευρώπη) φορά τον ίδιο κινητήρα απόδοσης 380 ίππων με 540 Nn ροπής, με την 760i xDrive (μη διαθέσιμη στην Ευρώπη) να παίρνει κίνηση από τον ήπιο υβριδικό V8 4,4-λίτρων κινητήρα απόδοσης 544 ίππων με 750 Nm ροπής.

Η i7 xDrive60 παίρνει κίνηση από δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 544 ίππων με 745 Nm ροπής, με την αυτονομία της να αγγίζει τα 625 χλμ ανά φόρτιση, με τη μπαταρία να είναι χωρητικότητας 101,8 kW. Υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 195 kW και με την χρήση του αποκτά αυτονομία 170 χλμ με 10 λεπτά φόρτισης.

Η 740d xDrive (διαθέσιμη από την άνοιξη του 2023) φορά τον ήπιο 3,0-λιτρο turbodiesel κινητήρα απόδοσης 300 ίππων με 670 Nm ροπής, ενώ η 750e xDrive (διαθέσιμη από την άνοιξη του 2023) τον plug-in υβριδικό κινητήρα που συνδυάζει έναν 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 310 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων, αποδίδοντας συνδυαστικά 490 άλογα με 700 Nm ροπής.

Η BMW M760e xDrive (διαθέσιμη από την άνοιξη του 2023) συνδυάζει έναν 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 380 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων, με το σύνολο να αποδίδει 571 άλογα με 800 Nm ροπής.

Η BMW i7 M70 xDrive θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα που θα αποδίδουν περισσότερα από 600 άλογα με 1.000+ Nm ροπής. Και αυτή θα προσφέρεται από το 2023 και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.