Δύο ημέρες μετά την διαρροή η Porsche παρουσίασε επίσημα σήμερα την νέα 911 Sport Classic που η παραγωγή της θα περιοριστεί σε 1.250 μονάδες. Το αυτοκίνητο αντλεί έμπνευση από το στυλ των δεκαετιών του 1960 και του 1970, αποτίοντας φόρος τιμής στην 911 Carrera RS 2.7 RS και διαθέτει το φαρδύ αμάξωμα της 911 Turbo, αλλά έχει διαφορετικούς προφυλακτήρες, νέο καπό, νέες ζάντες 20″ μπροστά και 21″ πίσω, double bubble οροφή και ducktail αεροτομή.

Επίσης δεν έχει τις εισαγωγές αέρα στα πίσω φτερά των 911 Turbo και 911 Turbo S, με τον κινητήρα να τροφοδοτείται με αέρα από την εισαγωγή που υπάρχει μπροστά από την αεροτομή, όπως στις παλιές Porsche.

Η Porsche 911 Sport Classic παίρνει κίνηση από τον 3,7-λιτρο εξακύλινδρο biturbo boxer κινητήρα απόδοσης 550 ίππων με 600 Nm ροπής που συνδυάζεται με χειροκίνητο 7-τάχυτο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Στο βασικό εξοπλισμό συναντάμε σπορ εξάτμιση, το σύστημα PASM (Porsche Active Suspension Management), σύστημα τετραδιεύθυνσης, carbon κεραμικά φρένα, το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και το πακέτο Sport Chrono, με την απόσταση από το έδαφος να έχει μειωθεί κατά 10 εκατοστά.

Η οροφή, το καπό, το μπροστινό spoiler και η αεροτομή είναι κατασκευασμένα από CFRP, οι ς LED-Matrix προβολείς είναι σκουρόχρωμοι, με το αυτοκίνητο να διαθέτει δύο αγωνιστικές λωρίδες να διατρέχουν το μήκος του, με τον ιδιοκτήτη να επιλέγει έναν αριθμό μεταξύ 1 και 99 που θα κοσμούν τις πόρτες. Για όσους θέλουν πιο διακριτική εμφάνιση, η Porsche μπορεί να μην τοποθετήσει τις αγωνιστικές ρίγες και τα νούμερα στο σώμα της 911 Sport Classic.

Στο εσωτερικό υπάρχουν δερμάτινες επενδύσεις ημι-ανιλίνης -για πρώτη φορά μετά την 918 Spyder- που συνδυάζονται με υφασμάτινες επενδύσεις και ξύλινες λεπτομέρειες. Το στροφόμετρο είναι αναλογικό και έχει ρετρό σχεδιασμό, με την Porsche να προσφέρει τη νέα 911 Sport Classic σε 4 εξωτερικά χρώματα: μη μεταλλικό μαύρο, Agate Grey Metallic, Gentian Blue Metallic και Sport Grey Metallic.

Οι αγοραστές θα μπορούν επίσης να αποκτήσουν ένα ειδικό ρολόι που μπορεί να διαμορφωθεί έτσι ώστε να ταιριάζει με το αυτοκίνητο.

Στη Γερμανία η τιμή της νέας Porsche 911 Sport Classic ξεκινά από τις 272.714 ευρώ και είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία από σήμερα, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν τον Ιούλιο.