Η Toyota παρουσίασε σήμερα την χειροκίνητη έκδοση της GR Supra, με το 6-τάχτυτο χειροκίνητο κιβώτιο να προσφέρεται μονάχα στον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, με τον 2,0-λιτρο κινητήρα να εξακολουθεί να προσφέρεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF.
Ο κινητήρας αποδίδει 340 άλογα, με το κιβώτιο να έχει κοντή τελική σχέση μετάδοσης, με το λογισμικό του να εστιάζει στης επιδόσεις. Η Toyota προσφέρει στην Ευρώπη και την έκδοση Lightweight της χειροκίνητη Supra που ζυγίζει 38,3 κιλά λιγότερο σε σύγκριση με την αυτόματη.
Το χειροκίνητο κιβώτιο και οι ζάντες 19″ αφαιρούν 21,8 κιλά, με τα υπόλοιπα 16,5 κιλά να αφαιρούνται λόγω του διαφορετικού ηχοσυστήματος και της αφαίρεσης των δερμάτινων επενδύσεων, της οσφυϊκής υποστήριξης και της ηλεκτρικής ρύθμισης από τα καθίσματα.
Εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο, η 3,0-λιτρη Supra έχει πλέον επαναρυθμισμένη ανάρτηση, νέα αμορτισέρ που βελτιώνουν την κύλιση και την άνεση, ενεργό πίσω διαφορικό και αναθεωρημένο σύστημα διεύθυνσης.