Το M Division της BMW δεν έβγαλε ποτέ επίσημα μια M8 της πρώτης γενιάς του μοντέλου (Σειρά 8 E31), γι’αυτό η Alpina άδραξε την ευκαιρία να δημιουργήσει κάτι πραγματικά ξεχωριστό. Βασισμένο στο 850 CSi, ένα ήδη εξαιρετικό αυτοκίνητο, η B12 5.7 της Alpina είναι ένα πραγματικό κλασικό grand tourer.

Συνολικά από το εργοστάσιο της Alpina βγήκαν μόλις 97 αυτοκίνητα, βασισμένα στην 850i/Ci, με την B12 5.0 Coupe να αποδίδει 350 άλογα και να συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Όμως, το αυτοκίνητο που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι ένα από τα 57 που κατασκεύασε και βασιζόταν στην 850CSi και συνδυαζόταν με ένα 6-ταχυτο χειροκίνητο της Getrag ή ένα Shifttronic κιβώτιο της ZF, το οποίο θεωρείται προπομπός του SMG, με τις αλλαγές να μπορούν να γίνουν και μέσω paddles.

Ο 5,6-λίτρων V12 (Μ70) της 850CSi είχε υπερκυβιστεί στα 5,7 λίτρα, απέκτησε νέα πιστόνια της Mahle, νέο στρόφαλο, ενώ νέο είναι και το σύστημα ψεκασμού της Bosch. Έτσι, η Alpina B12 5.7 Coupe αποδίδει 412 άλογα και 570 Nm ροπής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πιάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,8 δευτ., με την τελική της ταχύτητα να φτάνει τα 300 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο εκτός από τις μηχανικές βελτιώσεις, διαθέτει αλλαγές στην εμπρός ανάρτηση, τις 18άρες ζάντες της Alpina με ελαστικά 245/40 εμπρός και 285/35 πίσω, μαζί με κάποιες συντηρητικές στιλιστικές επεμβάσεις, ενώ το καπό είναι από carbon και διαθέτει επιπλέον οπές για την ψύξη του κινητήρα.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 1994 και από τότε έχει διανύσει 48.034 χλμ. Διαθέτει το αυτόματο κιβώτιο, με την αντιπροσωπεία πολυτελών αυτοκινήτων AutoSL στο Dusseldorf να ζητά €328.890 για να το αποχωριστεί, καθώς το αυτοκίνητο έχει συλλεκτική αξία.