Έχουν περάσει 6 χρόνια από τότε που η Saleen ανακοίνωσε τη συνεργασία με την πόλη Rugao, στην επαρχία Jiangsu της Κίνας, για να επεκταθεί στην κινεζική αγορά και να αυξήσει σημαντικά τα έσοδα της, ώστε να βγει από τη δεινή οικονομική της θέση. Το 2019, η αναγεννημένη εταιρεία είχε αποκαλύψει πέντε μοντέλα, μεταξύ των οποίων ενός “νέου” S7 με 1.500 άλογα, ενός SUV και ενός αυτοκινήτου πόλης.
Ωστόσο, η εταιρεία κατέρρευσε στα τέλη του 2020 και τώρα ότι απέμεινε από την επέκτασης της Saleen στην Κίνα πρόκειται να πουληθεί. Ο λόγος για την ημιτελή μονάδα παραγωγής της Saleen στο Rugao, η οποία θα δημοπρατηθεί από την κινεζική επαρχιακή κυβέρνηση.
Ο αρχικός προγραμματισμός ανέφερε ότι το εργοστάσιο θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2019 και θα είχε την ικανότητα να παράγει 150.000 αυτοκίνητα ετησίως. Η δημοπρασία θα πραγματοποιηθεί στις 30 Μαΐου με αρχική προσφορά τα 360,1 εκατ. δολάρια.
Η κινεζική επαρχιακή κυβέρνηση έχει κατασχέσει όλα τα περιουσιακά στοιχεία της Jiangsu Saleen Automotive Technology (JSAT), το όνομα της κοινοπραξίας της Saleen στην Κίνα και οι ξένοι εργαζόμενοι έχουν εκδιωχθεί από τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, εν μέσω ενός τεράστιου σκανδάλου διαφθοράς.
Πιο συγκεκριμένα, η κινεζική κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι ο Wang Xiaolin, ο πλειοψηφικός ιδιοκτήτης της JSAT, υπεξαίρεσε σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε κρατικά κεφάλαια, με το -ελεγχόμενο από το κράτος- επενδυτικό ταμείο τεχνολογίας να κατείχε το 1/3 των μετοχών της JSAT.