Το 2007 ο Steve Saleen αποχώρησε από την Saleen Automotive όταν η εταιρία με το όνομα του κήρυξε πτώχευση. Το 2012, ξαναπήρε τα ηνία της Saleen και το 2012, η εταιρία μπήκε στο χρηματιστήριο μέσω μίας διαδικασίας που ονομάζεται “αντίστροφη συγχώνευση”. To 2014, η εταιρία βρέθηκε σε κάκιστη οικονομική κατάσταση, καθώς είχε μόλις 7.261 δολάρια σε μετρητά, η αξία των περιουσιακών της στοιχείων ανερχόταν σε μόλις $668,269, ενώ χρωστούσε σε τράπεζες, σε προμηθευτές, στους δικηγόρους της κλπ.

Ψάχνοντας αγοραστή/επενδυτή, αυτός βρέθηκε το 2016, όταν η αμερικάνικη εταιρία σχημάτισε κοινοπραξία με την κυβέρνηση Rugao, μια πόλη στην επαρχία Jiangsu της Κίνας, με πληθυσμό περίπου 1,4 εκατομμύρια.

Το σχέδιο ήταν για τον Saleen να χρησιμοποιήσει την εμπειρία του, το σχεδιασμό, την μηχανολογική τεχνογνωσία της και τις σχετικές τεχνολογίες, αξίας 800 εκατομμυρίων δολαρίων στην κοινοπραξία, διατηρώντας παράλληλα την πλειοψηφική συμμετοχή στην εταιρεία με τους Αμερικανούς συνεργάτες του. Εν τω μεταξύ, η Rugao θα έβαζε 500 εκατομμύρια δολάρια σε κεφάλαιο και θα έδινε επιπλέον 600 εκατομμύρια δολάρια σε επιδοτούμενα δάνεια, σε διάστημα τριών ετών σε αντάλλαγμα μειοψηφικής συμμετοχής.

Ωστόσο, σε άρθρο του στη The Wall Street Journal, ο Saleen ισχυρίζεται ότι “η συμφωνία ήταν ψευδή”. Σύμφωνα με τον Αμερικάνο θρύλο των αγώνων, η κοινοπραξία υπέβαλε αίτηση για 510 κινεζικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας με βάση τα σχέδια, τις τεχνολογίες, τα εμπορικά μυστικά και τις μηχανολογικές της εξελίξεις. Προσθέτει, δε ότι οι περισσότερες από αυτές τις καταθέσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας δεν τον αναφέρουν ως εφευρέτη.

Το καλοκαίρι του 2019, η κοινοπραξία, γνωστή ως Jiangsu Saleen Automotive Technologies (JSAT), παρουσίασε τα μελλοντικά της πλάνα, με τον Saleen όμως να ισχυρίζεται ότι η κυβέρνηση του Rugao προσπαθεί να αναλάβει τα ηνία της εταιρίας, τώρα που διαθέτει την πνευματική ιδιοκτησία και τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας του.

Ακόμα, ο Saleen ισχυρίζεται ότι η διευθύντρια εταιρικών υποθέσεων της JSAT, Grace Yin Xu, αγνοείται από τις 22 Ιουνίου όταν μπήκε σε κυβερνητικό κτίριο λίγο μετά την άρνησή της να πει ψέματα στην τοπική αστυνομία, που ήθελε να δηλώσει ότι οι συνεργάτες του Saleen είχαν παράσχει ψευδείς πληροφορίες και υπεξαιρέσει χρήματα. Επιπλέον, ο αντιπρόεδρος της εταιρείας για την κατασκευή, Frank Sterzer, φέρεται ότι ήταν υπό κράτηση για έξι ώρες από τις αρχές.