Έγινε γνωστή η αιτία του ατυχήματος του Leclerc στο ιστορικό GP του Μονακό

Σχετικά άρθρα

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο διεξήχθη το ιστορικού GP του Μονακό, όπου ο Charles Leclerc συμμετείχε στον αγώνα με την Ferrari 312B3 του Niki Lauda του 1974.

Ο Μονεγάσκος ήταν άτυχος, καθώς στον τρίτο γύρο του αγώνα έχασε απότομα τον έλεγχο του πίσω μέρους στη La Rascasse, με αποτέλεσμα το ιταλικό μονοθέσιο να πέσει πάνω στα προστατευτικά στους δρόμους του Πριγκιπάτου. Από τη σύγκρουση προκλήθηκαν μικρές ζημιές στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, με τον Leclerc να θεωρεί τον εαυτό του άτυχο.

Σήμερα γίνεται γνωστό το ατύχημα του Leclerc δεν προήλθε από οδηγικό λάθος, με τον ίδιο να δηλώνει αμέσως με το περιστατικό:

Έχασα τα φρένα. Έχασα τα φρένα! Φρέναρα, το πεντάλ ήταν σκληρό και μετά ακούμπησε στο πάτωμα. Ήμουν τυχερός που το έπαθε εκείνη τη στιγμή, γιατί αν το είχα πάθει σε άλλο μέρος, δεν θα ήταν καλό… Το πρόβλημα είναι ότι τρόμαξα.

Έφτασα κανονικά στη στροφή και ήταν απότομο.

Όπως αποδεικνύεται από τις φωτογραφίες του Motorsport.com, ο δίσκος του εμπρός αριστερά άκρου έσπασε.

Χωρίς αριστερά εμπρός φρένο, η δύναμη μεταφέρθηκε εξ ολοκλήρου στη δεξιά πλευρά, αφήνοντας τον Leclerc έρμαιο της φυσικής, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της 312B3 και να τρακάρει.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr