Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα [Τιμές]

Σχετικά άρθρα

Διαθέσιμο είναι στη χώρα μας το Toyota Aygo X, με το αυτοκίνητο να προσφέρεται σε 7 εκδόσεις εξοπλισμού (X, X-Play, X-Style, X-Pulse, X-Trend, X-Envy, X-Limited), με τις τιμές του να ξεκινούν από τις 14.370 ευρώ και να φτάνουν έως τις 21.860 ευρώ.

Το μοντέλο παίρνει κίνηση από τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.000 κ.εκ κινητήρα βενζίνης απόδοσης 72 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. Συνδυάζεται είτε με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με ένα αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

Για το 0-100 χλμ/ώρα, το Aygo X χρειάζεται 15,6 δευτ. (15,5 δευτ. το CVT), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 158 χλμ/ώρα (151 χλμ/ώρα το CVT). Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 4,7 λίτρα/100 χλμ. (4,9 λίτρα/100 χλμ. το CVT), εκπέμποντας 107 γρ/χλμ CO2 (110 γρ/χλμ CO2 το CVT), στον κύκλο WLTP. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 35 λίτρα.

Οι τιμές

Έκδοση Τιμή χωρίς μεταλλικό χρώμα Τιμή με μεταλλικό χρώμα Τιμή με περλέ χρώμα
Aygo Cross (X) 1.0L 72hp 5MT
Aygo Cross (X) X 14.370 ευρώ 14.640 ευρώ  
Aygo Cross (X) X-Play 14.970 ευρώ 15.240 ευρώ  
Aygo Cross (X) X-Play Caνvas Top 15.870 ευρώ 16.140 ευρώ  
Aygo Cross (X) X-Style 15.670 ευρώ 15.940 ευρώ  
Aygo Cross (X) X-Style Canvas Top 16.570 ευρώ 16.840 ευρώ  
Aygo Cross (X) X-Pulse   16.240 ευρώ 16.390 ευρώ
Aygo Cross (X) X-Trend   17.040 ευρώ 17.190 ευρώ
Aygo Cross (X) X-Envy   17.640 ευρώ 17.790 ευρώ
Aygo Cross (X) X-Envy Canvas Top   18.540 ευρώ 18.690 ευρώ
Aygo Cross (X) X-Limited   19.860 ευρώ  
Aygo Cross (X) X-Limited Canvas Top   20.760 ευρώ  
Aygo Cross (X) 1.0L 72hp CVT
Aygo Cross (X) X-Play 16.070 ευρώ 16.340 ευρώ  
Aygo Cross (X) X-Play Canvas Top 16.970 ευρώ 17.240 ευρώ  
Aygo Cross (X) X-Style 16.770 ευρώ 17.040 ευρώ  
Aygo Cross (X) X-Style Canvas Top 17.670 ευρώ 17.950 ευρώ  
Aygo Cross (X) X-Pulse   17.340 ευρώ 17.490 ευρώ
Aygo Cross (X) X-Trend   18.150 ευρώ 18.300 ευρώ
Aygo Cross (X) X-Envy   18.740 ευρώ 18.890 ευρώ
Aygo Cross (X) X-Envy Canvas Top   19.660 ευρώ 19.810 ευρώ
Aygo Cross (X) X-Limited   20.960 ευρώ  
Aygo Cross (X) X-Limited Canvas Top   21.860 ευρώ  

Το Aygo X βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-Β και το μήκος του φτάνει τα 3.700 χλστ., το πλάτος του τα 1.740 χλστ., και το ύψος του τα 1.525 χλστ., με το μεταξόνιο να ανέρχεται σε 2.430 χλστ.

Ο χώρος των αποσκευών είναι 231 λίτρων και μπορεί να φτάσει έως τα 829 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Το βάρος του αυτοκινήτου κυμαίνεται από 940 έως και 1.015 κιλά, ανάλογα την έκδοση, όντας αυξημένο κατά 80 κιλά.

Σχεδιασμένο για τους πιο στενούς δρόμους της πόλης, το Aygo X έχει εξαιρετικά μικρό κύκλο στροφής με ακτίνα μόλις 4,7 μέτρων, που αποτελεί έναν από τους μικρότερους στην κατηγορία.

Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη του ολοκαίνουργιου Aygo X έγινε στην Ευρώπη, στο κέντρο ανάπτυξης της Toyota Motor Europe στο Βέλγιο, όπου οι ομάδες σχεδιασμού συνεργάστηκαν στενά με την ομάδα σχεδιασμού προϊόντων και αυτήν της έρευνας και ανάπτυξης.

Με αυτόν τον τρόπο, η Toyota τονίζει ότι το νέο μοντέλο θα ικανοποιήσει πλήρως τους Ευρωπαίους πελάτες. Ομοίως, οι δοκιμές και η παραγωγή του έγιναν στην Ευρώπη, με την ομάδα ανάπτυξης του Aygo X να μελέτησε την τρέχουσα και τη μελλοντική ζωή σε αστικά και προαστιακά περιβάλλοντα στην Ευρώπη.

Από το 2005, το Aygo ήταν το πιο προσιτό προϊόν της Toyota που εκτιμήθηκε από τους πελάτες λόγω του νεανικού και διασκεδαστικού χαρακτήρα του, με το Aygo X να διατηρεί την “X” υπογραφή, που εισήχθη με τη δεύτερη γενιά Aygo, το 2014. Το αυτοκίνητο διαθέτει full LED φωτιστικά σώματα, καθιστώντας αυτήν την τεχνολογία προσβάσιμη σε περισσότερο κόσμο.

Το Aygo X προσφέρεται με διχρωμία, σε συνδυασμό με τη νέα φιλοσοφία χρώματος, που δημιουργεί ένα μοναδικό προφίλ, το οποίο τραβά την προσοχή. Η γραμμή οροφής αυξάνει επίσης τη δυναμική αίσθηση του μοντέλου, με τα εμπρός φωτιστικά σώματα να αγκαλιάζουν το επάνω μέρος του καπό, για να σχηματίσουν ένα σχήμα φτερού.

Χαμηλότερα, η μεγάλη μάσκα, τα φώτα ομίχλης και το πλαστικό προστατευτικό ακολουθούν ένα τραπεζοειδές θέμα, που αποτελεί μέρος της ταυτότητας του Aygo. Στο πίσω μέρος, τα κάθετα φωτιστικά σώματα, μοιάζουν αρκετά με αυτά του τρέχοντος μοντέλου.

Η Toyota αναφέρει ότι η νέα φιλοσοφία των εξωτερικών χρωμάτων για το Aygo X είναι εμπνευσμένη από διάφορα μπαχαρικά, καθένα από τα οποία αποτυπώνει τις γεύσεις και τις προσωπικότητες του αυτοκινήτου. Έτσι, υπάρχει το Cardamom (χακί), το Chilli (κόκκινο), το Ginger (χάλκινο) και το Juniper (μπλε).

Με το νέο Aygo X, μπορείς να παραμείνεις συνδεδεμένος μαζί του μέσω της εφαρμογής Toyota Smart Connect και MyT για smartphone. Το πρώτο επικεντρώνεται γύρω από τη μεγάλη οθόνη αφής 9 ιντσών, του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ υπάρχει ατμοσφαιρικός φωτισμός και ασύρματη φόρτιση.

Το σύστημα πολυμέσων της Toyota προσφέρει επίσης πλοήγηση μέσω cloud για την παροχή ζωντανών πληροφοριών της διαδρομής, μέσω των συνδεδεμένων υπηρεσιών. Ενδιαφέρον έχει ότι μελλοντικά θα προστεθούν νέες υπηρεσίες, μέσω over-the-air ενημερώσεων.

Το Toyota Smart Connect προσφέρει επίσης ενσύρματη και ασύρματη σύνδεση με το smartphone, μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Με την εφαρμογή MyT, μπορείς να παρακολουθείς διάφορα αναλυτικά στοιχεία του οχήματος, όπως στοιχεία οδήγησης, επίπεδα καυσίμου, προειδοποιήσεις και -κυρίως- tracking του οχημάτων.

Η θέση οδήγησης είναι ψηλότερη κατά 55 χλστ., αυξάνοντας σημαντικά την περιμετρική ορατότητα και την επαφή με άλλους χρήστες του δρόμου, ιδιαίτερα τους ποδηλάτες και πεζούς. Επιπλέον, η γωνία της εμπρός κολόνας έχει αυξηθεί κατά 10%, αγγίζοντας τις 24 μοίρες, για βελτιωμένη ορατότητα.

Η ιαπωνική εταιρία εφοδιάζει τo νέο Aygo X με την τελευταία γενιά του πακέτου Toyota Safety Sense, που διαθέτει έναν συνδυασμό κάμερας και χιλιοστομετρικού ραντάρ. Το σύστημα προ-σύγκρουσης (PCS) με ανίχνευση οχημάτων λειτουργεί πλέον σε υψηλότερες ταχύτητες, ενώ στο Aygo X κάνουν το ντεμπούτο του το σύστημα ανίχνευσης πεζών ημέρας και νύχτας (Day and night Pedestrian Detection), η ανίχνευση δικυκλιστών, η υποστήριξη μετριασμού σύγκρουσης, το ευφυές προσαρμοζόμενο Cruise Control, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (Lane Trace Assist) και η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης για ελιγμούς έκτακτης ανάγκης.

Η Toyota αναφέρει ότι οι μεγαλύτεροι τροχοί και τα ελαστικά συνεργάζονται ιδανικά με την ανάρτηση της TNGA πλατφόρμας, η οποία φέρει γόνατα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Μαζί με τη βελτιωμένη ακαμψία κύλισης και τις χαμηλότερες γωνίες κλίσεις, παρέχουν εξαιρετική οδηγική άνεση και έλεγχο, τόσο στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο.

Το σύστημα διεύθυνσης έχει ρυθμιστεί για αστική και προαστιακή οδήγηση στην Ευρώπη, με το νέο S-CVT κιβώτιο να προσφέρει καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, ενώ διατηρεί ισορροπία κατανάλωσης και δύναμης.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Toyota ετοιμάζει το GR Starlet

Η Toyota φημολογείται πως αναπτύσσει τη νέα γενιά του Starlet, με το hatchback μοντέλο να βασίζεται στην DNGA πλατφόρμα της Daihatsu και να κυκλοφορεί...

Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα από 1η Μαΐου

Από την Τετάρτη 1 Μαΐου οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν άρση της ακινησίας των οχημάτων τους, πληρώνοντας τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με...