Το BMW Group έκανε σήμερα γνωστό ότι έβαλε τον θεμέλιο λίθο του νέο του εργοστασίου που βρίσκεται στην πόλη Debrecen της Ουγγαρίας. Η επένδυση για το εργοστάσιο αγγίζει περίπου το 1 δισ. ευρώ, ενώ η μαζική παραγωγή αποκλειστικά και μόνο αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που θα βασίζονται στην αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα Neue Klasse θα ξεκινήσει το 2025.
Διάβασε ακόμα
BMW: Η νέα πλατφόρμα Neue Klasse πλατφόρμα θα κάνει το ντεμπούτο της το 2025
Το νέο εργοστάσιο στην Ουγγαρία θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, τόσο για το BMW Group όσο και για το δίκτυο παραγωγής του.
Καταλαμβάνοντας μία επιφάνεια άνω των 400 εκταρίων στο βορειοδυτικό τμήμα της Ουγγρικής πόλης, θα έχει ικανότητα παραγωγής περίπου 150.000 μονάδων το χρόνο, και θα διαθέτει τμήμα πρεσών, τμήμα αμαξωμάτων, βαφείο και γραμμή συναρμολόγησης.
