BMW: Η νέα πλατφόρμα Neue Klasse πλατφόρμα θα κάνει το ντεμπούτο της το 2025

Σχετικά άρθρα

Από το 2025 και μετά η συντριπτική πλειοψηφία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των αυτοκινήτων της BMW με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, την Neue Klasse.

Η εν λόγω πλατφόρμα θα αντικαταστήσει τις πλατφόρμες UKL/FAAR και CLAR και θα υποστηρίζει προσθιοκίνητες, πισωκίνητες και τετρακίνητες υλοποιήσεις, ενώ θα υποστηρίζει plug-in υβριδικούς κινητήρες, όπως και κινητήρες με κυψέλες υδρογόνου.

Τα αυτοκίνητα που θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα θα φέρουν νέα γενιά μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων υψηλής απόδοσης που έχουν σχεδιαστεί με στόχο την βιωσιμότητά τους για ολόκληρο τον κύκλο ζωής του οχήματος.

Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα καλύπτουν ολόκληρη την γκάμα της BMW, από την Σειρά 1 έως την X7 και τα κορυφαία M μοντέλα, με τα περισσότερα να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, ωστόσο μερικά θα είναι διαθέσιμα με κυψέλες υδρογόνου. Τα αυτοκίνητα θα προσφέρουν ευρύχωρο εσωτερικό, προηγμένη αεροδυναμική και “μια εντελώς νέα εμπειρία χρήστη, όμοια της οποίας δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα σε αυτοκίνητα παραγωγής”, με τον χρήση να μπορεί να παραμετροποιεί όπως θέλει το λειτουργικό σύστημα του αυτοκινήτου.

Ο βασικός στόχος της Neue Klasse πλατφόρμας είναι η δραστική μείωση της πολυπλοκότητας στη γραμμή παραγωγής. Η BMW πιστεύει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αντιπροσωπεύουν περίπου το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων της έως το 2030, με την Mini να πουλά από το 2030 και μετά μόνο ηλεκτρικά μοντέλα.

Η πλατφόρμα θα κάνει χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμινίου και το πρώτο μοντέλο που θα την χρησιμοποιεί θα είναι ένα ηλεκτρικό σεντάν, με κωδική ονομασία NK1. Αυτό θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με τη Σειρά 3 αλλά δεν θα αντικαταστήσει την 3άρα, με τα δύο μοντέλα να πωλούνται για κάποιο διάστημα ταυτόχρονα.

Το μοντέλο θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και επίπεδο πάτωμα, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα να προσφέρει πιο ευρύχωρο εσωτερικό σε σχέση με την Σειρά 3. Θα είναι διαθέσιμο είτε ως πισωκίνητο είτε ως τετρακίνητο, με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες -έκτης γενιάς-, με την μπαταρία του να προσφέρει αυτονομία περίπου 700 χλμ, ενώ θα μπορεί να φορτίσει με ταχυφορτιστές 350 kW. Οι έκτης γενιάς ηλεκτροκινητήρες που αναπτύσσει η BMW θα είναι πιο ισχυροί και πιο αποδοτικοί, σε σχέση με αυτούς της πέμπτης γενιάς των iX, i4 κτλ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Lamborghini Revuelto σε κόντρες με μια BMW M3 Touring και ένα Audi R8 V10 1.000 ίππων

Η Lamborghini Revuelto κοντράρεται με δύο βελτιωμένα αυτοκίνητα που αποδίδουν 1.000 άλογα. Η Lamborghini Revuelto ζυγίζει 1.772 κιλά και συνδυάζει έναν 6.500 κ.εκ ατμοσφαιρικό...

Επίσημο: Νέα BMW M4 CS με 550 άλογα

Η BMW παρουσίασε επίσημα την M4 CS, με το μοντέλο να κρύβει κάτω από το καπό του τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα, με την...

Η νέα BMW X2 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η νέα BMW X2 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73...