H BMW αποκάλυψε το αγωνιστικό της για το Le Mans και τους αγώνες αντοχής

Σχετικά άρθρα

Όπως είχε προαναγγείλει η γερμανική εταιρία έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου, με το οποίο θα σημάνει την επιστροφή της στους αγώνες αντοχής των πρωταθλημάτων IMSA και WEC, όπως ο 24ωρος αγώνας του Le Mans και ο 24ωρος αγώνας της Daytona. Το ονομάζει BMW M Hybrid V8, με το αγωνιστικό πρωτότυπο να φορά ένα επετειακό livery για τα 50 χρόνια του τμήματος M.

Παράλληλα, το εν λόγω livery λειτουργεί ως -ελαφρύ- καμουφλάζ για να κρύψει κάποιες αεροδυναμικές λεπτομέρειες, ενώ πάνω στο αγωνιστικό υπάρχουν επίσης εικόνες θρυλικών αγωνιστικών αυτοκινήτων, όπως η 3.0 CSL του 1976 και η M1/C του 1981.

Ο Mike Krack, επικεφαλής της BMW M Motorsport, έχει δηλώσει στο παρελθόν:

Η BMW Team RLL είναι ο ιδανικός συνεργάτης για το LMDh project. Η BMW M Motorsport συνεργάζεται με μεγάλη επιτυχία με τον Bobby Rahal και το πλήρωμά του από το 2009. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, όλοι γνωρίσαμε πολύ καλά τη σειρά IMSA και έχουμε γιορτάσει μαζί μεγάλες επιτυχίες. Από τη δική μας οπτική γωνία, οι αγώνες στην κορυφαία κατηγορία και η πρόκληση για νίκες από το 2023 είναι το λογικό επόμενο βήμα.

Όταν αγωνίζεστε με ένα νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο, είναι μεγάλο πλεονέκτημα να γνωρίζεις ήδη τι σε περιμένει στη σειρά των αγώνων, στις πίστες και από άποψη οργάνωσης. Αυτό συμβαίνει 100% με τη συνεργασία που επιλέξαμε. Αυτό ισχύει και για τη BMW της Βόρειας Αμερικής. Επιπλέον, η BMW Team RLL δεν είναι μόνο μία από τις καλύτερες ομάδες στη Βόρεια Αμερική στη GT κατηγορία, αλλά και σε αγώνες Formula, και έτσι έχουμε όλα τα σωστά συστατικά για επιτυχία.

Για τον σχεδιασμό και την αεροδυναμική εξέλιξη του BMW M Hybrid V8 συνεργάστηκαν τα τμήματα της BMW M Motorsport και της Dallara, με το αγωνιστικό της γερμανικής εταιρία να βασίζεται σε σασί της δεύτερης. Η BMW δεν αναφέρει τεχνικές προδιαγραφές για αυτό, αλλά σύμφωνα με τους κανονισμούς της LMDh κατηγορίας, το μήκος του αγωνιστικού αυτοκινήτου δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 5.100 χλστ., το πλάτος τα 2.000 χλστ. και το ύψος τα 1.060 χλστ., ενώ το μεταξόνιο θα πρέπει να είναι 3.148 χλστ. Χωρίς καύσιμα και οδηγό, το πρωτότυπο θα πρέπει να ζυγίζει τουλάχιστον 1.030 κιλά.

Συνεργάτες για την εξέλιξη του υβριδικού συστήματος, περιλαμβάνει την Williams Advanced Engineering, τη Bosch και την Xtrac, ενώ ένα ακόμα στοιχείο που αξίζει να αναφερθεί είναι το ελάχιστο βάρος του κινητήρα εσωτερικής καύσης, μαζί με τα turbo και την εξάτμιση, θα πρέπει να ζυγίζουν τουλάχιστον 180 κιλά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μεγαλύτερη και πιο αεροδυναμική η νέα BMW X3

Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά από καμουφλαρισμένες φωτογραφίες της νέας, τέταρτης γενιάς, της X3, που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2024. Η...