Μετά το τέλος του Βρετανικού GP ο Mattia Binotto κλήθηκε να απαντήσει γιατί η Ferrari δεν έβαλε στα pits και τον Charles Leclerc για να αλλάξει ελαστικά κατά τη διάρκεια που το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν στη πίστα.

Ο Binotto είπε πως οι δύο πιλότοι της Ferrari ήταν πολύ κοντά ο ένας στον άλλον με αποτέλεσμα να αποφασίσουν να κρατήσουν τον Leclerc στη πίστα, ο οποίος όπως είπε είχε πιο φρέσκα ελαστικά από τον Sainz, αλλά και επειδή βρισκόταν στη 1η θέση.

Δεν υπήρχε αρκετό κενό για να σταματήσουν και οι δύο, γιατί ο δεύτερος θα έχανε χρόνο στο pit stop και θα έχανε θέσεις στη πίστα. Γιατί αποφασίσαμε να σταματήσουμε τον Carlos; Γιατί ο Charles προηγείτο, άρα παρέμενε πρωτοπόρος. Τα ελαστικά του ήταν πιο φρέσκα σε σύγκριση με αυτά του Carlos. Νομίζω ότι είχαν έξι ή επτά γύρους λιγότερους από αυτά του Carlos και ήταν σε καλύτερη κατάσταση.

Και ο Carlos, σταματώντας και όντας δεύτερος, θα είχε προστατεύσει τον Charles τουλάχιστον στις δύο πρώτες στροφές, όπου ξέραμε ότι η επανεκκίνηση για τα σκληρά ελαστικά θα ήταν λίγο πιο δύσκολη. Αυτοί ήταν οι λόγοι που οδήγησαν στην απόφασή μας.

Στη πορεία ελπίζαμε σε μεγαλύτερη υποβάθμιση των μαλακών ελαστικών για να δώσουμε την ευκαιρία στον Charles, ναι, ίσως θα είχε τρεις ή τέσσερις δύσκολους γύρους αρχικά, να επανέλθει στη συνέχεια, αλλά τα μαλακά ελαστικά δεν υποβαθμίστηκαν όπως θα περιμέναμε.

Ο Binotto πίστευε ότι οι αποφάσεις της Ferrari για τη στρατηγική του αγώνα ήταν “οι σωστές και οι κατάλληλες κάθε φορά”, με το μόνο πιθανό λάθος να είναι που κράτησαν τον Leclerc στη πίστα χωρίς να του αλλάξουν τα ελαστικά.

Αν είχαμε σταματήσει, ίσως οι άλλοι να έμεναν εκτός και ίσως ο Charles ήταν τέταρτος με μαλακά ελαστικά με άλλα αυτοκίνητα μπροστά του. Θα είχε ανακτήσει τις θέσεις; Δεν είμαι σίγουρος. Νομίζω πως εκ των υστέρων είναι πάντα εύκολο να πούμε ότι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει διαφορετικά. Είχαμε για άλλη μια φορά ένα αυτοκίνητο ασφαλείας τη λάθος στιγμή όπου οδηγούσαμε άνετα τον αγώνα σε εκείνο το σημείο.

Μετά το τέλος του αγώνα, η κάμερα έπιασε τον Binotto και τον Leclerc να μιλούν, με το αφεντικό της Ferrari να λέει πως απλώς αυτός προσπαθούσε να παρηγορήσει τον Leclerc “αφού στάθηκε για άλλη μια φορά άτυχος”.

Πρώτον, ήξερα ότι ήταν απογοητευμένος, κάτι που είναι κατανοητό γιατί οδηγούσε άνετα τον αγώνα και πήγαινε άνετα πολύ γρήγορα τη στιγμή που βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Και γι’ αυτόν σήμερα ήταν μια μεγάλη ευκαιρία από πλευράς πρωταθλήματος γιατί προηγείτο ενώ ο Max είχε κάποια προβλήματα. Έτσι, μετά βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, είχε ένα δύσκολο αποτέλεσμα επιτρέψτε μου να πω, και χωρίς αμφιβολία ήταν απογοητευμένος.

Όταν τον συνάντησα ήξερα ότι ήταν απογοητευμένος. Αλλά αυτό που του είπα είναι ότι έκανες έναν φανταστικό αγώνα για άλλη μια φορά, γιατί έκανες έναν φανταστικό πρώτο γύρο.

Και μετά την επανεκκίνηση πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και πάλι, ο τρόπος που οδηγούσε και προστάτευε τη θέση του είναι εκπληκτικός και εξαιρετικός. Του είπα απλώς να παραμείνει ήρεμος, γιατί ο τρόπος που οδηγούσε ήταν φανταστικός. Ήταν για άλλη μια φορά άτυχος σήμερα, γιατί ένα αυτοκίνητο ασφαλείας όταν οδηγείς λίγους γύρους πριν το τέλος, είναι κατά κάποιο τρόπο κακή τύχη.