Παρουσιάστηκε το νέο Nissan X-Trail στην Ιαπωνία με αναβαθμισμένο e-Power σύστημα

Σχετικά άρθρα

Δύο χρόνια μετά τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του X-Trail για την αγορά της Αμερικής (λέγε με Rogue), η Nissan παρουσίασε σήμερα το μοντέλο για την αγορά της Ιαπωνίας. Η JDM έκδοση του SUV διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, με την κίνηση να στέλνεται είτε στους εμπρός, είτε σε όλους τους τροχούς, μέσω του e-4ORCE συστήματος τετρακίνησης.

Όπως και το Qashqai, το νέο X-Trail βασίζεται στην ανανεωμένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-C/D της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, και ανάμεσα στα κινητήρια σύνολα του υπάρχει το e-Power της Nissan, προσφέροντας παράλληλα τεχνολογία υποστήριξης οδηγού, αναβαθμισμένη οδηγική συμπεριφορά και δυναμικές επιδόσεις.

Το e-Power διαφέρει από τα τυπικά υβριδικά συστήματα, καθώς απλοποιεί τη λειτουργία του κινητήριου συνόλου, με τον ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης να παρέχει αποκλειστικά ισχύ στους τροχούς. Η μπαταρία ιόντων λιθίου που τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κινητήρα, επαναφορτίζεται από έναν αποδοτικό, ενσωματωμένο κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί ως γεννήτρια ισχύος.

Ακόμα, το νέο X-Trail διαθέτει βελτιωμένο σύστημα τετρακίνησης, με δυνατότητα ρυθμίσεων για το χιόνι, το χώμα και την λάσπη.

Η Nissan εξοπλίζει το X-Trail με το δεύτερης γενιάς υβριδικό σύστημα μετάδοσης e-Power, για το οποίο αναφέρει ότι είναι βελτιωμένο όσον αφορά την ισχύ, την ομαλότητα και την ησυχία, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

Η εταιρία δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά για το κινητήριο σύνολο, αλλά η ευρωπαϊκή έκδοση του έχει απόδοση 140 kW (190 άλογα) και 330 Nm ροπής. Κάτω από το καπό υπάρχει ο 1,5-λίτρων βενζινοκινητήρα, απόδοσης 157 ίππων, που δίνει αποκλειστικά κίνηση σε μια γεννήτρια.

Αυτή παράγει ηλεκτρική ενέργεια και τροφοδοτεί την μπαταρία του αυτοκινήτου, με τον ηλεκτροκινητήρα, που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα, να αντλεί ενέργεια από την μπαταρία, μέσω του μετατροπέα.

Οι τετρακίνητες εκδόσεις διαθέτουν έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα, που κινεί τον πίσω άξονα, παρόμοιο με αυτόν που χρησιμοποιεί το αμιγώς ηλεκτρικό Ariya, προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση σε οποιεσδήποτε συνθήκες δρόμου. Το X-Trail διαθέτει επίσης την τεχνολογία e-Pedal Step.

H νέα, τέταρτη γενιά του X-Trail προσφέρεται με έως και 7 καθίσματα στο εσωτερικό, με το μοντέλο να φέρει λεπτά LED φωτιστικά σώματα και την V-Motion μάσκα. Το ιαπωνικό SUV διαθέτει βελτιωμένη ανάρτηση και παρά το μικρότερο μήκος του κατά 3,8 εκατοστά, το εσωτερικό έχει γίνει πιο ευρύχωρο, με τους πίσω επιβάτες να διαθέτουν περισσότερο χώρο για τα πόδια και για τα κεφάλια τους. Το μήκος του μοντέλου φτάνει στα 4,65 μέτρα, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2,71 μέτρα.

Στο εσωτερικό συναντάμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 12,3 ιντσών και υποστήριξη Apple CarPlay και το Android Auto. Επίσης υπάρχει head-up display 10,8″ και ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″, και αρκετές θύρες USB, με το ηχοσύστημα Bose Premium να έχει απόδοση 1.500 W. Τέλος, φέρει τη σουίτα ProPILOT με όλες τις τεχνολογίες ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Η Nissan μειώνει τις εκτιμήσεις κερδών της

Η Nissan μείωσε κατά 14,5% τις εκτιμήσεις για τα ετήσια λειτουργικά της κέρδη της, επικαλούμενη χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις αυτοκινήτων λόγω "γήρανσης" των...