Η Koenigsegg θέλει να σπάσει το φράγμα των 482 χλμ/ώρα αλλά χρειάζεται τη βοήθεια της VW

Σχετικά άρθρα

Έχουν περάσει περίπου 2,5 χρόνια από τότε που η Koenigsegg παρουσίασε το Jesko Absolut που στοχεύει σε τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 300 μιλίων/ώρα (482 χλμ/ώρα).

Ο Christian von Koenigsegg δήλωσε πως οι προσομοιώσεις στους υπολογιστές έδειξαν πως το αυτοκίνητο είναι ικανό να πιάσει τα 531 χλμ/ώρα (330 μίλια/ώρα), αλλά για να συμβεί αυτό χρειάζεται να γίνει σε ασφαλές περιβάλλον, όπως η πίστα δοκιμών Ehra-Lessien του Volkswagen Group στην Κάτω Σαξονία της Γερμανίας.

Σε αυτή τη πίστα που διαθέτει μια τεράστια ευθεία μήκους 9 χιλιομέτρων η Bugatti έχει καταφέρει και έχει σημειώσει τα ρεκόρ ταχύτητας με την Chiron και την Veyron. Όπως είπε ο von Koenigsegg:

Είναι κρίμα να μην δείξει τι μπορεί να κάνει το Jesko Absolut. Ωστόσο είναι τρομακτικό το να πιάσεις αυτές τις ταχύτητες. Ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο όταν κάναμε το ρεκόρ ταχύτητας με το Agera RS στον αυτοκινητόδρομο στη Νεβάδα. Θα ήθελα να έχω μια κλειστή περιοχή, ίσως όπως η πίστα Ehra-Lessien όπου πολύ φαρδιά και. Θα θέλαμε οπωσδήποτε να έχουμε τη πίστα μόνο για λόγους ασφαλείας.

Ωστόσο παραμένει άγνωστο το κατά πόσο το VW Group είναι διατεθειμένο να παραχωρήσει την πίστα στην Koenigsegg για να εκθρονίσει την Chiron.

Διάβασε ακόμη

Τα ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής όλων των εποχών

Ο ιδιοκτήτης της Koenigsegg αναφέρθηκε και στα άλλα αυτοκίνητα που κυνηγούν να κάνουν το απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας, λέγοντας πως δεν διαθέτουν αερόσακους και επομένως δεν παίρνουν άδεια για να μπορούν να κυκλοφορούν σε δημόσιους δρόμους όλου του κόσμου. Προφανώς και αναφερόταν στο Hennessey Venom F5 και στο SSC Tuatara.

Επισήμανε δε πως το Jesko Absolut συμμορφώνεται με όλους τους κανονισμούς ασφαλείας του κόσμου, κάτι που προσθέτει πολυπλοκότητα και βάρος ενώ μειώνει την ισχύς του κινητήρα. Όπως χαρακτηριστικά είπε:

Εάν φέρετε αυτά τα [μη αναγνωρισμένα αυτοκίνητα] στο μείγμα, μπορείτε να φέρετε και τα “αυτοκίνητα πυραύλους” από τις αλυκές. Κανένα δεν έχει αερόσακους, ούτε συστήματα ελέγχου εκπομπών ή OBD. Αυτά μπορούν να πιάσουν ακόμη και τα 1.000 μίλια/ώρα (1.609 χλμ/ώρα).

Παράλληλα ο Christian von Koenigsegg μίλησε και το πόσο μεγάλη πρόκληση είναι για την εταιρία του να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό hypercar που θα είναι συναρπαστικό.

Αυτή είναι η πρόκληση για όλες τις ακραίες μάρκες αυτοκινήτων. Υπάρχουν τρόποι. Νομίζω ότι κανείς δεν έχει ακόμη καταφέρει να κάνει την τεράστια διαφορά από ένα Tesla Model S Plaid ή μια Porsche Taycan Turbo. Νομίζω ότι είναι τόσο κοντά σε απόδοση και αυτονομία με ένα ηλεκτρικό hypercar που είναι λίγο ενοχλητικό.

Νομίζω ότι πρέπει να έχεις έναν λόγο για να υπάρχεις. Απλώς το να κάνω ένα cool αυτοκίνητο και δεν προσθέτω κανένα χαρακτηριστικό ή νόημα και στη συνέχεια φορτίζω δέκα φορές περισσότερο, αυτό δεν κάνει για μένα.

ΠηγήTopgear.com

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα