Η Porsche εξέλιξε ένα νέο κιτ επιδόσεων και αναβάθμισε το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), και πήγε στο Nurburgring Nordschleife για να γράψει νέο ρεκόρ για αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής με την Taycan Turbo S.

Και τα κατάφερε με τον οδηγό ανάπτυξης της, Lars Kern να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, ο οποίος χρειάστηκε μόλις 7 λεπτά και 33,5 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει έναν γύρο.

Εκτός από το απαιτούμενο roll cage και τα αγωνιστικά καθίσματα, το sport ηλεκτρικό sedan ήταν ένα εντελώς τυπικό όχημα παραγωγής και ζύγιζε το ίδιο με το αυτοκίνητο που μπορείς να αγοράσεις, με την TUV Rheinland να επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο που έσπασε το ρεκόρ ήταν ένα τυπικό μοντέλο παραγωγής.

Το νέο κιτ επιδόσεων περιλαμβάνει τις RS-Spyder ζάντες 21 ιντσών, ντυμένες με τα ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, με τη σύνθεση των ελαστικών να είναι παρόμοια με αυτή των αγωνιστικών ελαστικών. Ένα άλλο στοιχείο του κιτ είναι μια ενημέρωση του λογισμικού στο Porsche 4D Chassis Control, ώστε να λειτουργεί σε αρμονία με τα σπορ ελαστικά.

Προς το παρόν το κιτ απόδοσης είναι διαθέσιμο μόνο στη Γερμανία και μόνο για την Taycan Turbo S ΜΥ2023. Η παραγωγή αυτών των αυτοκινήτων ξεκίνησε στα τέλη Ιουλίου 2022, με το κιτ να γίνεται διαθέσιμο εκτός Γερμανίας από το τέλος του έτους. Η τιμή του κιτ στη Γερμανία ανέρχεται στα 13.377,32 ευρώ.