Το νέο Honda HR-V φέρει μια σειρά από τεχνολογίες συνδεσιμότητας που διατηρούν συνεχή επικοινωνία με τον έξω κόσμο, με το μοντέλο να προσφέρει το πιο συναρπαστικό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στην κατηγορία του, το οποίο συνδυάζει τη διαισθητική τεχνολογία με την αδιάλειπτη συνδεσιμότητα, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να ενταχθεί στην καθημερινή ζωή του ιδιοκτήτη του.

1

Πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η οθόνη αφής 9” στο κέντρο του ταμπλό που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διασπά ελάχιστα τη προσοχή του οδηγού κατά την οδήγηση, με την απλοποιημένη και πλήρως προσαρμοζόμενη διάταξη του μενού να χαρίζει εύκολη πρόσβαση σε λειτουργίες άνεσης και ελέγχου. Το μενού είναι αισθητά βελτιωμένο και επιτρέπει την ταχύτερη και ευκολότερη εναλλαγή μεταξύ των εφαρμογών, ενώ ανταποκρίνεται ταχύτερα και στα διάφορα δεδομένα και εντολές.

Η περιήγηση στο μενού γίνεται με γνώριμο τρόπο όπως και σε ένα smartphone, επιτρέπει επίσης mirroring του smartphone μέσω Apple CarPlay (μέσω Bluetooth, WiFi ή καλωδίου) και Android Auto (μέσω καλωδίου). Επιπλέον το σύστημα υποστηρίζει ασύρματες οver-the-air ενημερώσεις, προκειμένου να αναβαθμίζεται συνεχώς με νέα χαρακτηριστικά και εφαρμογές.

2

Ο οδηγός έχει μπροστά του και μια δεύτερη οθόνη, αυτή του ψηφιακού πίνακα οργάνων, διαστάσεων 7”, και μπορεί να επιλέξει πόσες και ποιες πληροφορίες από τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης θα προβάλλονται σε αυτή, έτσι ώστε να διασπάται λιγότερο η προσοχή του κατά την οδήγηση.

Στον τομέα της ασφάλειας, το νέο HR-V εφοδιάζεται με το Honda Sensing, για πρώτη φορά, και ωφελείται από μία ολοκληρωμένη σειρά κορυφαίων, προηγμένων τεχνολογιών και συστημάτων υποστήριξης οδηγού. Το Honda Sensing έχει αναβαθμιστεί για το νέο HR-V, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης μιας νέας, ευρυγώνιας, μονοεστιακής, εμπρός κάμερας υψηλής ανάλυσης και εγκεφάλου υψηλής υπολογιστικής ισχύος.

3

Το σύστημα είναι πολύ καλύτερο από τον προηγούμενο συνδυασμό κάμερας και αισθητήρα ραντάρ. Επίσης περιλαμβάνει βελτιωμένη νυχτερινή λειτουργία των Pedestrian Collision Mitigation Steering System και Collision Mitigation Brake System (CMBS), που πλέον ανιχνεύουν επερχόμενα οχήματα, ποδήλατα και μοτοσικλέτες, ώστε να ενεργοποιήσουν τα φρένα.

Η νέα τεχνολογία Adaptive Cruise Control που δίνει το παρών στο νέο HR-V βελτιώνει την ασφάλεια κατά την αλλαγή λωρίδων και τις προσπεράσεις. Η γωνία διεύθυνσης και η πλευρική επιτάχυνση αξιολογούνται σε συνδυασμό με τις βελτιωμένες εικόνες από την κάμερα ώστε το όχημα να επιταχύνει νωρίτερα κατά τους ελιγμούς αυτούς. H αλλαγή λωρίδας για λόγους προσπέρασης γίνεται πλέον πιο ομαλά και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Το ACC προσφέρει επίσης λειτουργία παρακολούθησης σε χαμηλές ταχύτητες και έλεγχο πέδησης σε κατηφόρα ώστε να διατηρείται η επιλεγμένη ταχύτητα.

4

Το Hill Descent Control που διατίθεται για πρώτη φορά με το HR-V, λειτουργεί ήδη από την ταχύτητα των 3 χλμ/ώρα. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει καλύτερο και πιο ομαλό έλεγχο σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής και απότομες κατηφόρες, αυξάνοντας την αυτοπεποίθηση του οδηγού σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών – από οδήγηση σε ολισθηρές ράμπες υπαίθριων πάρκινγκ αυτοκινήτων μέχρι διαχείριση χιονισμένων δρόμων με απότομη κλίση.

Το Cross Traffic Monitor έχει επίσης αναβαθμιστεί με πίσω πλευρικούς αισθητήρες ραντάρ για να προειδοποιεί τον οδηγό όταν πλησιάζουν οχήματα από αριστερά ή δεξιά όταν κινείται με όπισθεν. Το σύστημα εκδίδει μία ηχητική και οπτική προειδοποίηση.

Το σύστημα Blind Spot Information χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για την ανίχνευση οχημάτων στο τυφλό σημείο του οδηγού, τον οποίο και προειδοποιεί μέσω ενός συμβόλου στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέπτη. Η απόσταση ανίχνευσης έχει βελτιωθεί από 3 μέτρα σε 25 μέτρα για μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση του οδηγού.