Άτυχος στάθηκε ο πρωτοπόρος του αγώνα Sebastien Loeb, μιας και εγκατέλειψε μετά την ΕΔ8, με πρόβλημα στον ιμάντα του δυναμό. Έτσι ο Thierry Neuville αύξησε τη διαφορά του από τον Lappi στα 31 δευτερόλεπτα.
Ο Esapekka Lappi, που σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο στην ΕΔ10, αναρριχήθηκε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, μόλις 1,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Ott Tanak, εκμεταλλευόμενος το πρόβλημα στο διαφορικό που αντιμετώπισε ο Εσθονός οδηγός.
#69 Kalle Rovanpera / Jonne Halttunen
Ανοίχτηκα και χτύπησα κάπου στην προηγούμενη ειδική. Από το πρωί δυσκολευόμαστε, προσπαθούμε να πάμε γρήγορα, αλλά δεν ήταν αρκετό.
Mια στροφή γλιστρούσε περισσότερο απ’ ό,τι περίμενα, ανοιχτήκαμε και χτυπήσαμε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση στράβωσε και χάσαμε τα φρένα. Καταφέραμε να επισκευάσουμε μόνο τα φρένα. Το απόγευμα θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε κάποιες θέσεις.
#8 Ott Tanak / Martin Jarveoja
Από την προηγούμενη ειδική έχουμε πρόβλημα στο διαφορικό, το οποίο φθείρει τα ελαστικά. Αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα με το διαφορικό στη δεύτερη ειδική της ημέρας. Χάσαμε πολύ χρόνο. Είναι κρίμα. Θα δούμε τι θα συμβεί το απόγευμα.
#11 Thierry Neuville / Martijn Wydaeghe
Είμαι έκπληκτος. Κάναμε καλή επιλογή ελαστικών. Είχα θέμα με την ισορροπία του αυτοκινήτου και οι σημειώσεις είναι αισιόδοξες. Είμαι έκπληκτος που έχουμε τέτοια διαφορά ύστερα από ένα τόσο δύσκολο loop ειδικών.
Ήταν ένα τέλειο πρωινό για εμάς. Συνεχίσαμε από εκεί που σταματήσαμε χθες, με καλό ρυθμό και εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο. Κάναμε καθαρά περάσματα, καταφέραμε να βρεθούμε επικεφαλής του αγώνα, και στις δύο τελευταίες ειδικές να δημιουργήσουμε και διαφορά. Ήταν τέλεια. Οι ειδικές θα είναι σκληρές το απόγευμα, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί.
#33 Elfyn Evans / Scott Martin
Πολύ μπόσικο χώμα, πολύ σπινάρισμα. Δεν είναι εύκολο. Ήταν καλά. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα, αλλά δεν ήμασταν όσο γρήγοροι θα θέλαμε. Θα προσπαθήσουμε να αυξήσουμε το ρυθμό μας το απόγευμα, στις καθαρισμένες διαδρομές.
#18 Takamoto Katsuta / Aaron Johnston
Οι ειδικές γλιστράνε πολύ. Δεν έχω πρόσφυση. Είναι πολύ δύσκολα. Προσπαθώ, αλλά δεν γίνεται κάτι.
Αλλάξαμε κάποια πράγματα στο βραδινό σέρβις, αλλά δεν ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση. Εξακολουθούμε να δυσκολευόμαστε. Δεν κατάφερα να οδηγήσω κανονικά το αυτοκίνητο, είχα υποστροφή ή υπερστροφή και καθόλου ισορροπία.
#42 Craig Breen / Paul Nagle
Είμαι απογοητευμένος για αυτό που συνέβη, κρίμα για τη δουλειά της ομάδας. Η ειδική γλιστράει πολύ. Είμαι χαρούμενος που πέρασα.
Όλα είναι καλά. Έχει πολλή ζέστη. Θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε τον ίδιο ρυθμό και να επιστρέψουμε πίσω στο σέρβις το απόγευμα.
#4 Esapekka Lappi / Janne Ferm
Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω – απλώς μένω στο δρόμο. Είναι πολύ δύσκολο για εμάς. Η επιφάνεια των διαδρομών άλλαξε πολύ σε σχέση με χθες, και μάλλον δεν ταιριάζει στο αυτοκίνητό μας. Φοβάμαι πως αυτό δε θα διαφοροποιηθεί το απόγευμα. Θα δούμε τι θα γίνει.
#6 Dani Sordo / Candido Carrera
Το αυτοκίνητο υποστρέφει πολύ. Πρέπει να βρούμε λύση, είναι δύσκολο να ακολουθήσω την ιδανική γραμμή. Δεν έχουμε πρόσφυση, πολύ απαιτητική ειδική.
Είναι δύσκολο να κρατήσεις τις γραμμές. Η τελευταία ειδική [Ταρζάν] γλιστρούσε πολύ και δυσκολευτήκαμε με την πρόσφυση. Υποστροφή, υπερστροφή, είχαμε λίγο απ’ όλα. Ήταν άσχημα.
#44 Gus Greensmith / Jonas Andersson
Είμαι εντυπωσιασμένος με το χρόνο μας, γιατί ο κινητήρας έκανε συνεχώς διακοπές. Είναι πολύ καλύτερα σήμερα. Είχαμε μόνο ένα πρόβλημα στην πρώτη ειδική, με την περίεργη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις δεξιές στροφές. Αλλά γενικά ήταν μια καλή μέρα. Βρήκαμε ρυθμό και κερδίσαμε κάποιο χρόνο. Κι αυτό είναι καλό. Είναι ικανοποιημένος με τους χρόνους μου, δεδομένου πως δε βρισκόμαστε στην ιδανική σειρά εκκίνησης.
#7 Pierre-Louis Loubet / Vincent Landais
Τι να πω. Δεν ακούμπησα κάπου, και είχα κλατάρισμα στην προηγούμενη ειδική. Δείξαμε την ταχύτητά μας, τώρα χρειαζόμαστε λίγη τύχη.
Κακοτυχία! Χάσαμε πολύ χρόνο με το κλατάρισμα, αλλά είναι μέρος του παιχνιδιού. Η απόφαση να συνεχίσουμε χωρίς να αλλάξουμε τροχό ήταν η σωστή, γιατί χάσαμε μόνο ένα λεπτό. Είναι δύσκολο να πιάσουμε τους ανταγωνιστές μας, οδηγούν πολύ γρήγορα. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.
#9 Jourdan Serderidis / Frederic Miclotte
Καθαρίσαμε πολύ το δρόμο, ιδίως στα τέλος είναι αμμώδης η επιφάνεια. Χάσαμε πολύ χρόνο. Ήταν σχεδόν τελείως στεγνή η ειδική. Γνωρίζαμε πως θα καθαρίζαμε το δρόμο. Έτσι είναι ο κανονισμός! Η πρώτη ειδική ήταν πολύ δύσκολη για μένα, λόγω του μήκους της! Και στα τελευταία χιλιόμετρα του Πύργου είχαμε καθάρισμα. Βελτιωνόμαστε, και πιστεύω πως το δεύτερο πέρασμα θα είναι πολύ καλύτερο.