Η Manhart έδωσε δύο rendering φωτογραφίες του πακέτου TR 750 που ετοιμάζει για την Porsche 911 (992) Turbo S, κάνοντας παράλληλα γνωστά μερικά από τα στοιχεία του αναβαθμισμένου αυτοκινήτου. Αισθητικά δεν υπάρχουν αλλαγές, παρά μόνο τα κλασικά χρώματα του γερμανικού οίκου που στολίζουν το αυτοκίνητο.

Ωστόσο, η 911 Turbo S “κάθεται” κατά 30 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος, χάρη στα ελατήρια χαμηλώματος της H&R, ενώ φοράει εξάτμιση της Kline, που φέρει υψηλής ροής downpipes 200 κυψελών.

Μηχανικά, το πακέτο αναβάθμισης του 3,8-λίτρων twin-turbo flat-six κινητήρα αυξάνει την ιπποδύναμη του στα 750 άλογα, ήτοι μια αύξηση 100 ίππων σε σχέση με το στοκ μοντέλο, η οποία έγινε δυνατή μόνο χάρη στο λογισμικό της Manhart. Αυτό σημαίνει ότι το hardware παραμένει ως έχει, δείχνοντας τις δυνατότητες αυτού του κινητήρα.

Παρόλο που η Manhart δεν ανακοίνωσε τα εκτιμώμενα στοιχεία των επιδόσεων, υποθέτουμε ότι η αύξηση της ισχύος θα έχει θετική επίδραση στους χρόνους, με την εργοστασιακή Porsche 911 Turbo S να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα και να έχει τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.