Στα μέσα του καλοκαιριού η Nio έκανε γνωστό ότι έφτασε τις 10.000.000 ανταλλαγές μπαταριών στους σταθμούς της στην Κίνα, με τον πρόεδρο και συνιδρυτή της κινέζικης εταιρίας, Qin Lihong, να αποκαλύπτει πρόσφατα ότι η Nio θα δημιουργήσει 1.000 σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών εκτός Κίνας έως το 2025, οι περισσότεροι από τους οποίους θα βρίσκονται στην Ευρώπη.

Από τον Ιούλιο, η εταιρεία λειτουργεί ήδη το πρώτο της εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας στην Ευρώπη, με τον Qin να δηλώνει:

Είμαστε συνολικά μπροστά από τους ανταγωνιστές μας όσον αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Είναι αλήθεια ότι θα κυκλοφορήσουν περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη σε τρία χρόνια, αλλά σημειώνουμε επίσης μεγαλύτερη πρόοδο.

Η Nio πιστεύει ότι η στρατηγική της για τις μπαταρίες της δίνει ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της με χαμηλότερο αρχικό κόστος, διαχωρίζοντας την μπαταρία από την ιδιοκτησία του αυτοκινήτου.

Στην Κίνα, η Nio -μαζί με την CATL- ίδρυσε μια εταιρεία, όπου οι μπαταρίες αγοράζονται για μίσθωση και οι εταιρείες στη συνέχεια εισπράττουν συνδρομές από τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της, με τον Qin να λέει ότι η Nio θέλει να συνεργαστεί με μια εταιρεία περιουσιακών στοιχείων στην Ευρώπη για να χρηματοδοτήσει την ιδιοκτησία μπαταριών για το πρόγραμμα χρηματοδοτικής μίσθωσης (Battery Leasing).