Η Ferrari F50 παρουσιάστηκε το 1995 και -ακολουθώντας το παράδειγμα της F40– βγήκε για να γιορτάσει τα 50 χρόνια της Ferrari, ορίζοντας τη λέξη “supercar’ για την δεκαετία του ’90, όπως είχε κάνει και η F40 μια δεκαετία νωρίτερα. Η F50 αποτελεί το τελευταίο χειροκίνητο top-of-the-range μοντέλο, καθώς ο αντικαταστάτης της, η Enzo, ήταν διαθέσιμη μόνο με αυτόματο κιβώτιο.

Οι τιμές των F50 βρίσκονται στο υψηλότερο σημείο τους, με το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκεύασε η ιταλική εταιρία να είχε βγει προς πώληση τον περασμένο Μάιο για 4,5 εκατ. δολάρια. Ωστόσο, το εικονιζόμενο αυτοκίνητο αξιολογείται ακόμα πιο ακριβά, με την αμερικάνικη εταιρία Collectors Garage να ζητά 6.250.000 δολάρια για να το αποχωριστεί.

Το οδόμετρο της εν λόγω F50 αναγράφει μόλις 179 χλμ., τα οποία έχουν διανυθεί πριν την παράδοση του αυτοκινήτου ως καινούριου στην αντιπροσωπεία της Ferrari στη Δανία, Damgaard Nielsen, στις 19 Δεκεμβρίου του 1996. Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι εντελώς καινούριο, ενώ είναι το 209στό από τα 349 που βγήκαν συνολικά στην παραγωγή.

Μηχανικά, η χωρητικότητα του V12 κινητήρα είναι 4,7 λίτρα και αποδίδει 520 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 470 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Το βάρος της F50 είναι 1.230 κιλά, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η κίνηση μεταφέρεται φυσικά στους πίσω τροχούς και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 3,7 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 325 χλμ/ώρα, ήτοι 1 χλμ/ώρα πιο πάνω από την F40.


Από το εργοστάσιο της Ferrari βγήκαν μόλις 349 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 302 ήταν βαμμένα στο κλασικό κόκκινο Rosso Corsa χρώμα (όπως η εικονιζόμενη), τα 31 ήταν στο κίτρινο Giallo Modena χρώμα, τα 8 στο σκούρο κόκκινο Rosso Barchetta χρώμα, τα 4 στο ασημί Argento Nurburgring χρώμα και επίσης 4 στο μαύρο Nero Daytona χρώμα.