Ο Henrik Fisker, διευθύνων σύμβουλος της Fisker, επαναλαμβάνει ανά τακτά διαστήματα ότι η έναρξη της μαζικής παραγωγής και οι παραδόσεις του Ocean θα τηρήσουν το χρονοδιάγραμμα, με την αμερικάνικη εταιρία να έχει στόχο την 17η Νοεμβρίου του 2022 για την έξοδο των πρώτων αυτοκινήτων από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Magna Steyr στο Graz της Αυστρίας.

Ωστόσο, σήμερα μαθαίνουμε ότι η Fisker στοχεύει να παραδώσει τα πρώτα αυτοκίνητα του αμιγώς ηλεκτρικού SUV της χωρίς βασικά χαρακτηριστικά, τα περισσότερα από τα οποία σχετίζονται με την ασφάλεια.

Η Fisker φαίνεται ότι δεν έχει την πολυτέλεια να αμαυρωθεί η φήμη της από μεγάλες καθυστερήσεις και είναι διατεθειμένη να μην εξοπλίσει την έκδοση λανσαρίσματος του Ocean με το σύστημα παρακολούθηση τυφλού σημείου, το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και την αυτόματη ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας των φώτων. Ωστόσο, η εταιρεία λέει ότι θα προσθέσει τα χαρακτηριστικά πολύ σύντομα, στις αρχές του 2023.

Άλλα δημοφιλή αλλά λιγότερο κρίσιμα χαρακτηριστικά, όπως το cruise control, η υποβοήθηση κεντραρίσματος της λωρίδας κυκλοφορίας και η υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης δεν θα έρθουν τουλάχιστον μέχρι τα τέλη του 2023. Επιπλέον, η τεχνολογία φόρτισης άλλων οχημάτων και η μεταφορά ενέργειας προς το δίκτυο, Fisker Power Bank, θα έρθουν περίπου δύο χρόνια αργότερα από το λανσάρισμα.

Ο Fisker κατέστησε σαφές ότι το να έχουν οι πελάτες της εταιρίας το Ocean στο γκαράζ τους είναι πολύ σημαντικό και ανεξάρτητα από τα χαρακτηριστικά που λείπουν, τα crossover θα έχουν πολλαπλά μοναδικά χαρακτηριστικά που δεν είναι διαθέσιμα στα μοντέλα των ανταγωνιστών. Πρόσθεσε επίσης ότι οι over-the-air ενημερώσεις λογισμικού θα κάνουν την προσθήκη λειτουργιών σε μεταγενέστερη ημερομηνία πολύ πιο απλή από ό,τι ήταν στο παρελθόν.

Συνεχίζοντας, ο Fisker ισχυρίστηκε ότι το Ocean θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε όχημα στην κατηγορία του, φτάνοντας περίπου τα 560 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Κλείνοντας, είναι ενδιαφέρον ότι ο Fisker ανέφερε ότι δεν του αρέσει το cruise control, οπότε ίσως πολλοί οδηγοί να μην ενοχλούνται από την έλλειψη των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, τονίζοντας:

Υπάρχουν επίσης, ειλικρινά, πολλοί πελάτες που μπορεί να μην ενδιαφέρονται γι’ αυτό, οπότε γιατί να περιμένεις να λανσάρεις το όχημα όταν αυτά τα συστήματα δεν είναι έτοιμα; Και να ξέρεις ότι θα το αποκτήσετε ίσως σε τρεις μήνες, έξι μήνες, ή εννέα μήνες αργότερα.