Ο νέος CEO του VW Group, Oliver Blume, αποφάσισε να ακυρώσει όχι μόνο το νέο εργοστάσιο της VW που θα κατασκεύαζε το Project Trinity, αλλά πήρε την απόφαση να ακυρώσει ολόκληρο το Project Artemis που θα κατασκεύαζε ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Audi, της Bentley και της VW με αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 4.

Ο Blume θα παρουσιάσει στο εποπτικό συμβούλιο της εταιρίας στις 15 του μήνα, έναν νέο οδικό χάρτη για την ανάπτυξη του λογισμικού των μελλοντικών μοντέλων του VW Group, εκεί όπου θα ανακοινώσει και την κατάργηση του Project Artemis, με τον νέο οδικό χάρτη να προωθεί επίσης τις πλατφόρμες λογισμικού 1.1 και 1.2 του ομίλου, με τη πλατφόρμα 1.2 να μετονομάζονται σε “Software Premium” και να χρησιμοποιείται από τα μοντέλα της Porsche και της Audi μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ταυτόχρονα, η πλατφόρμα 1.1 θα χρησιμοποιηθεί από τις βασικές μάρκες του ομίλου (VW, Seat, Skoda, Cupra).

Σε ότι αφορά την MEB πλατφόρμα, την αποκλειστική πλατφόρμα για τα ηλεκτρικά μοντέλα του VW Group, η διάρκεια ζωής της θα παραταθεί, μιας και η νέα SSP πλατφόρμα δεν θα είναι έτοιμη το 2026 όπως ήταν ο αρχικός προγραμματισμός, αλλά το νωρίτερο το 2028.

Έτσι η MEB πλατφόρμα θα χρησιμοποιείται έως το 2030 και θα μετονομαστεί σε MEB-EVO κάνοντας χρήση τις μπαταρίες που προβλέπονταν πως θα χρησιμοποιεί η SSP πλατφόρμα, έτσι ώστε να αξιοποιήσει την οικονομία κλίμακας και να μειώσει το κόστος.

Η πλατφόρμα θα ανανεωθεί και θα υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 175 kW και το πρώτο μοντέλο που θα την χρησιμοποιεί θα είναι το ηλεκτρικό σεντάν ID.7, η έκδοση παραγωγής δηλαδή του ID. Aero Concept. Η VW θα επενδύσει 1,5 δισ. ευρώ για την εξέλιξη της MEB πλατφόρμας.

Στις σχετικές ειδήσεις το VW Group θα κατασκευάζει το Cupra Tavascan από το 2024 τόσο στο εργοστάσιο της Audi στην Ουγγαρία, όσο και στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας της με την JAC στο Anhui της Κίνας, με το αυτοκίνητο να εξάγεται από εκεί στην Ευρώπη.