Μόνο από τέσσερις κόμβους η πρόσβαση στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών έως το 2025

Σχετικά άρθρα

Μόνο από τέσσερις κόμβους θα γίνεται ως το τέλος του 2025 η πρόσβαση των οχημάτων στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών από το παράπλευρο οδικό δίκτυο που εκτείνεται από τον κόμβο Κ12 ως τον κόμβο της Θέρμης.

Πιο συγκεκριμένα, προβλέπεται η αναμόρφωση του ανισόπεδου κόμβου στη Μαρίνου Αντύπα, του κόμβου στο Mediterranean Cosmos και του ανισόπεδου κόμβου της Θέρμης, όπως επίσης και η κατασκευή ενός ακόμη ανισόπεδου κόμβου μεταξύ των κόμβων του Cosmos και της Θέρμης (κατω διάβαση). Επιπλέον, θα γίνει αναμόρφωση της κύριας αρτηρίας, του δρόμου Θεσσαλονίκης-Μουδανιών δηλαδή, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και του επιπέδου κυκλοφοριακής εξυπηρέτησης, τη βελτίωση και ενίσχυση του οδοστρώματος, την αποκατάσταση των ερεισμάτων και τη διαγράμμιση.

Επιπλέον θα γίνει πλήρη αντικατάσταση των στηθαίων συστημάτων αναχαίτισης στην κεντρική νησίδα και στις πλευρικές αρτηρίες, ώστε να εμποδίζεται η παράνομη είσοδος και έξοδος, προς και από την Εθνική Οδό.

Ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, δήλωσε:

Η μελέτη για τα έργα που θα γίνουν έχει ολοκληρωθεί και έχει υποβληθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης ενώ από μέρα σε μέρα αναμένεται η έγκριση της χρηματοδότησης των έργων, ύψους 40 εκατομμυρίων ευρώ.

Ουσιαστικά σήμερα, όλη η κίνηση στο παράπλευρο δίκτυο γίνεται άναρχα χωρίς να υπάρχουν κόμβοι που να εξασφαλίζουν την απαιτούμενη οδική ασφάλεια. Αυτό εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για ατυχήματα και δυστυχήματα, ενώ η εξυπηρέτηση των παρόδιων εγκαταστάσεων δεν είναι η ενδεδειγμένη.

Με την ολοκλήρωση των έργων θα καταργηθούν όλες οι παράνομες είσοδοι και έξοδοι από το παράπλευρο δίκτυο στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών.

Στόχος είναι στις 31 Δεκεμβρίου του 2025 να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα.

Διευκρίνισε επίσης ότι τα έργα αφορούν το τμήμα από τον κόμβο Κ12 ως τον κόμβο της Θέρμης. Σε ό,τι αφορά το τμήμα από τον κόμβο της Θέρμης ως την Καρδία, επισήμανε πως για την περίπτωση αυτή θα γίνει καινούργια μελέτη ώστε να λυθεί το θέμα και στη συγκεκριμένη περιοχή.

Σε ό,τι αφορά τον προγραμματισμό της Περιφέρειας για την αύξηση της οδικής ασφάλειας σε όλο το δίκτυο ευθύνης της, επισήμανε ότι:

Εκπονούνται μελέτες για τα πέντε εθνικά οδικά δίκτυα, την Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, την Εθνική Θεσσαλονίκης-Αρναίας και την Εθνική Θεσσαλονίκης-Χαλκηδόνας, καθώς και τις παλιές εθνικές οδούς Κιλκίς και Σερρών, με στόχο την ένταξη των έργων, μόλις ολοκληρωθούν οι μελέτες.

Παράλληλα, ανέφερε ότι η Περιφέρεια περιμένει και από το υπουργείο Υποδομών να ξεκινήσει την υλοποίηση των έργων στο επαρχιακό δίκτυο, με βάση τις μελέτες που έχει εκπονήσει η Εγνατία Οδός.

Με την ολοκλήρωση αυτών των παρεμβάσεων από την Περιφέρεια και το υπουργείο, θα αυξηθεί σημαντικά η οδική ασφάλεια στην Περιφέρεια, ενώ θα αποφεύγονται τα ατυχήματα και τα δυστυχήματα, με απαραίτητη προϋπόθεση οι οδηγοί να τηρούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας,

πρόσθεσε.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr