Υπήρξε μια εποχή που τα λογισμικά σχεδιασμού, οι πρέσες και τα ρομπότ δεν είχαν κανένα κοινό με τον σχεδιασμό και την κατασκευή αυτοκινήτων. Τότε, τα αυτοκίνητα ήταν πιο απλά σε σχέση με σήμερα, αλλά είχαν πολύ περισσότερο συναίσθημα. Ένα από αυτά είναι και η Ferrari 250 GT Berlinetta SWB που παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 1959 στο Παρίσι.

Δύο χρόνια αργότερα, η Ferrari αποκάλυψε το “SEFAC Hot Rod”, την εξελιγμένη έκδοση της 250 GT Berlinetta SWB, που είχε ελαφρύτερο σασί και 300 ίππους κάτω από το καπό. Το SEFAC Hot Rod κέρδισε το 1961 τον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans και η Forge Design θέλοντας να τιμήσει τη συγκεκριμένη νίκη, παρουσιάζει το Competizione Ventidue (“22” στα ιταλικά) που ευελπιστεί να το περάσει στη παραγωγή.

Το restomod αποτελεί μια σύγχρονη ερμηνεία της θρυλικής 250 SWB, αλλά διαθέτει τη τελευταία λέξη της σύγχρονης τεχνολογίας. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου είναι εμπνευσμένος από τα μοντέλα της Ferrari της δεκαετίας του 1960, έχοντας απλές, μινιμαλιστικές γραμμές, με φαρδύτερους θόλους, μονομπούλονες ζάντες από κράμα μαγνησίου και φρένα της AP Racing.

Θα εξοπλίζεται ένα V12 κινητήρα που έχει τροποποιηθεί ώστε να καταναλώνει υδρογόνο, με το πλαίσιο του αυτοκινήτου να είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Το σώμα του θα είναι κατασκευασμένο από σύνθετα υλικά, ενώ θα διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση.