Όταν είδαμε τα πρώτα μουλάρια δοκιμών της Porsche 911 Dakar τον Φεβρουάριο του 2021, όλοι σκεφτήκαμε πως το αυτοκίνητο θα ονομαστεί 911 Safari. Ωστόσο αυτό δεν έγινε λόγω πνευματικών δικαιωμάτων, όπως αποκάλυψε ο Thomas Krickelberg, διευθυντής του προγράμματος της 911 Dakar.

Όπως είπε ο Krickelberg, το όνομα Safari το έχει κατοχυρώσει εμπορικά η Tata Motors, και η Porsche μίλησε μαζί της, αλλά οι δύο εταιρίες δεν ήρθαν σε συμφωνία. Έτσι η Porsche κατέληξε στο όνομα Dakar, με την γερμανική εταιρία να πληρώνει ένα άγνωστο ποσό στους διοργανωτές του Rally Dakar, που κατέχουν τα πνευματικά δικαιώματα του ονόματος Dakar, για να μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λέξη Dakar στη νέα της δημιουργία.

Μόλις 2.500 911 Dakar θα κατασκευάσει η Porsche, με το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά, με το σύστημα ανύψωσης να αυξάνει επιπλέον το ύψος κατά 3 εκατοστά. Το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ταχύτητες έως και 170 χλμ/ώρα, με το αυτοκίνητο να έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα.

Διαθέτει εκτός δρόμου ελαστικά Pirelli Scorpion All Terrain Plus διαστάσεων 245/45 μπροστά και 295/40 πίσω, με λευκές ζάντες 19″ και 20″ αντίστοιχα. Προαιρετικά προσφέρονται θερινά και χειμερινά Pirelli P Zero ελαστικά.

Κίνηση παίρνει από τον 3,0-λιτρο biturbo εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 480 ίππων με 570 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης. Επίσης διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης, τις βάσεις κινητήρα της 911 GT3 και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control.