Ο ήχος μιας νέας σεζόν. Η βρετανική ομάδα έβαλε για πρώτη φορά μπροστά τον κινητήρα της γερμανικής εταιρίας, ο οποίος βρίσκεται πάνω στη MCL37, το μονοθέσιο με το οποίο θα τρέξει η McLaren στο πρωτάθλημα της Formula 1 του 2023.
To πρώτο fire-up έγινε υπό το βλέμμα του διευθύνοντα συμβούλου της ομάδας Zak Brown, του νέου αγωνιστικού διευθυντή Andrea Stella, που αντικατέστησε τον Andreas Seidl, αλλά και του νέου οδηγού της, του 21χρονου Oscar Piastri, που πήρε τη θέση του Daniel Ricciardo.
Σε συνέντευξη του, ο Brown δήλωσε ότι το πλάνο της ομάδας για νίκες και πρωταθλητισμό θα αποδώσει καρπούς το 2025, όταν και θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της καινούριας αεροσήραγγας και του νέου προσομοιωτή στις εγκαταστάσεις της, στο Woking, τονίζοντας:
Πιστεύω ότι είμαστε δύο με τρία χρόνια μακριά από αυτό. Θα μου άρεσε πολύ η φετινή χρονιά να έμοιαζε με το 2021, όταν μπλεκόμασταν με τις τρεις κορυφαίες ομάδες. Όμως, δεν έχουμε ακόμα όλες τις τεχνολογικές μας υποδομές στη θέση τους.
Μέχρι το 2024 θα τις έχουμε, αλλά όχι για την πλήρη φάση εξέλιξης του αυτοκινήτου την χρονιάς εκείνης. Συνεπώς, για το 2024 θέλω να πιστεύω ότι θα κάνουμε ένα καλό βήμα προόδου και θα είμαστε ανταγωνιστικοί στη κορυφή σε πιο τακτική βάση.
Κι έπειτα, το 2025 θα έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε – τους οδηγούς, τους ανθρώπους, τις υποδομές, τους πόρους, την αεροσήραγγα, τον προσομοιωτή. Δεν υπάρχει κανένας λόγος, τουλάχιστον θεωρητικά, να μην είμαστε σε θέση να διεκδικούμε νίκες σε κανονική συχνότητα το 2025. Αυτή είναι, αναμφίβολα, η φιλοδοξία μας.
1Ημερολόγιο παρουσιάσεων
Ομάδα | Ημερομηνία |
---|---|
Haas | 31 Ιανουαρίου |
Red Bull | 3 Φεβρουαρίου |
Williams | 6 Φεβρουαρίου |
Alfa Romeo | 7 Φεβρουαρίου |
AlphaTauri | 11 Φεβρουαρίου |
Aston Martin | 13 Φεβρουαρίου |
McLaren | 13 Φεβρουαρίου |
Ferrari | 14 Φεβρουαρίου |
Mercedes | 15 Φεβρουαρίου |
Alpine | 16 Φεβρουαρίου |