Διαθέσιμα στην Ευρώπη τα Xpeng P7 και G9

Σχετικά άρθρα

Διαθέσιμα για παραγγελία είναι πλέον τα P7 και G9 της Xpeng σε 4 χώρες της Ευρώπης (Ολλανδία, Δανία, Σουηδία, Νορβηγία), γι’αυτό η εταιρία αποκάλυψε τα ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά τους.

Το P7 ξεκινά από τα 49.900 ευρώ στην Ολλανδία και προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, τις Long Range, Performance και Wing, με το κύριο χαρακτηριστικό της τελευταίας να είναι οι ανοιγόμενες προς τα πάνω μπροστινές πόρτες.

Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25″, οθόνη αφής 15″, θερμαινόμενα καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, μεγάλη ηλιοροφή, κρυφός φωτισμός, σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητού, με το αυτοκίνητο να διαθέτει και αντλία θερμότητας.

Η έκδοση Long Range είναι πισωκίνητη, έχοντας έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 276 ίππων με 440 Nm ροπής. Αυτός αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 82,7 kWh που χαρίζει αυτονομία έως 576 χλμ στον κύκλο WLTP. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,7 δευτερόλεπτα. Με χρήση ταχυφορτιστή 175 kW, η μπαταρία φορτίζει από το 10% έως το 80% σε 29 λεπτά, ενώ με φορτιστή 11 kW, η μπαταρία φορτίζει από το 30% στο 80% σε κάτι περισσότερο από 5 ώρες, με τη πλήρη φόρτιση της να απαιτεί περίπου 10 ώρες.

Οι εκδόσεις Performance και Wing είναι τετρακίνητες και διαθέτουν δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που αποδίδουν συνδυαστικά 473 άλογα με 757 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνουν σε 4,1 δευτερόλεπτα, ενώ φορούν την ίδια μπαταρία των 82,7 kWh που χαρίζει αυτονομία έως 505 χλμ.

Το G9 ξεκινά από τα 57.990 ευρώ στην Ολλανδία και έχει μήκος 4,89 μέτρα, πλάτος 1,94 μέτρα και ύψος 1,68 μέτρα, κάτι που το φέρνουν απέναντι από τα Audi E-tron, BMW iX και Tesla Model X. Το αυτοκίνητο διατίθεται αποκλειστικά ως 5θέσιο, προσφέροντας γενναιόδωρο όγκο αποσκευών, ο οποίος ανακοινώνεται στα 660 λίτρα και μπορεί να εκτοξευθεί στα 1.576 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν τα καθίσματα της δεύτερης σειράς.

Στο εσωτερικό, στο ταμπλό του G9 κυριαρχεί ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25″, ενώ στο κέντρο του υπάρχουν δύο μεγάλες οθόνες 15″ για το infotainment, οι οποίες φιλοξενούν σχεδόν όλα τα χειριστήρια του SUV. Υπάρχουν ακόμα δύο θέσεις για ασύρματη φόρτιση στην κεντρική κονσόλα, με το θερμαινόμενο τιμόνι να είναι επίπεδο στο κάτω μέρος. Τα καθίσματα είναι θερμαινόμενα, ενώ φέρει και κρυφό φωτισμό.

Επιπλέον, το premium ηχοσύστημα της Dynaudio φέρει συνολικά 28 ηχεία, που δημιουργεί 5D περιβάλλον, καθώς περιλαμβάνει δονήσεις καθισμάτων, τροποποιήσεις του φωτισμού περιβάλλοντος, ρυθμιζόμενο έλεγχο του κλιματισμού και εξατομικευμένα αρώματα καθώς βλέπεις μια ταινία, ακούγοντας μουσική ή απλώς χαλαρώνοντας.

Στο τομέα των βοηθημάτων υποστήριξης και υποβοήθησης της οδήγησης, το G9 εξοπλίζεται με ένα σύστημα δεύτερης γενιάς, που χρησιμοποιεί δύο τσιπ Nvidia Drive Orin. Αυτοί οι επεξεργαστές είναι σε θέση να επεξεργάζονται 508 TOPS (τρισεκατομμύρια λειτουργίες ανά δευτερόλεπτο) για τη διαχείριση των πληροφοριών που παρέχονται από τους 31 αισθητήρες που είναι διάσπαρτοι σε όλο το αμάξωμα και μέσα στην καμπίνα.

Μηχανικά, το G9 είναι διαθέσιμο με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ή με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα. Οι πισωκίνητες εκδόσεις, αποδίδουν 313 άλογα και 430 Nm ροπής, που επιταχύνουν το αμάξωμα από τα 0 έως τα 100 χλμ/ώρα σε 6,4 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ/ώρα. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 460 χλμ με την Standard Range μπαταρία των 78,2 kWh και στα 570 χλμ με την Long Range μπαταρία των 98 kWh. Η έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία μπορεί να φορτίσει με ταχυφορτιστή έως 300 kW, κάτι που επιτρέπει τη φόρτιση της από το 10% έως στο 80% σε 20 λεπτά.

Η Performance έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδει 551 άλογα με 717 Nm ροπής και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα. Η αυτονομία της μπαταρία των 98 kWh ανακοινώνεται στα 520 χλμ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...