Πόση αυτονομία χάνουν 29 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις παγωμένες συνθήκες της Νορβηγίας

Σχετικά άρθρα

Το κρύο επηρεάζει αρνητικά την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στη Νορβηγία, στη χώρα που πέρυσι 8 στα 10 νέα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν ήταν ηλεκτρικά, θέλησαν να διαπιστώσουν ποια είναι η πραγματική αυτονομία 29 ηλεκτρικών μοντέλων, υπό χειμερινές συνθήκες.

Το Tesla Model S ήταν με διαφορά το μοντέλο με τη μεγαλύτερη αυτονομία αφού έφτασε τα 530 χλμ, όντας μικρότερη κατά 16,4% από αυτή που ανακοινώνει η εταιρία στον κύκλο WLTP. Τοπ μοντέλο με τη μεγαλύτερη διαφορά ήταν το Toyota BZ4X 2WD αφού από 503 αυτονομίας WLTP διένυσε μόλις 323 χλμ (-35,79%). Κακή επίδοση σημείωσαν επίσης τα Hongqi E-HS9, Skoda Enyaq Coupe RS και Mercedes EQE 300.

Από την άλλη, το μοντέλο με τη μικρότερη διαφορά ήταν το Maxus Euniq6 αφού διένυσε 317 χλμ από τα 354 που ανακοινώνει η εταιρία (-10,45%).

Μοντέλο Αυτονομία WLTP Πραγματική αυτονομία Διαφορά
Tesla Model S Standard 634 530 −16,40%
Mercedes EQE 300 614 409 −33,39%
BMW i7 xDrive60 595 424 −28,74%
NIO ET7 580 434 −25,17%
BMW i4 eDrive40 565 434 −23,19%
Tesla Model X Plaid 543 444 −18,23%
Nissan Ariya 2WD 533 400 −24,95%
Volkswagen ID.5 Pro 526 378 −28,14%
Byd Han 521 406 −22,07%
Hongqi E-HS9 prototype 120 kWt 515 389 −24,47%
Skoda Enyaq Coupe RS 510 338 −33,73%
Toyota BZ4X 2WD 503 323 −35,79%
Voyah Free 501 391 −21,96%
Hongqi E-HS9 465 303 −34,84%
Kia Niro EV 460 343 −25,43%
Tesla Model Y 2WD 455 337 −25,93%
Hyundai Ioniq 5 4WD 454 345 −24,01%
Mercedes EQB 250 452 334 −26,11%
MG ZS LR 440 352 −20,00%
JAC e-JS4 433 323 −25,40%
BMW iX1 428 337 −21,26%
Renault Megane 428 318 −25,70%
MG 4 425 338 −20,47%
Kia EV6 GT 424 349 −17,69%
BYD Atto 3 420 311 −25,95%
Volkswagen ID Buzz 408 310 −24,02%
MG 5 380 313 −17,63%
MG Marvel R 370 308 −16,76%
Maxus Euniq6 354 317 −10,45%

Η μείωση της αυτονομίας επηρεάζεται από δύο καταστάσεις. Πρώτον, οι χημικές διεργασίες μέσα σε μια μπαταρία επιβραδύνονται σε χαμηλές θερμοκρασίες και δεύτερον, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν ενέργεια από τη μπαταρία για να θερμάνουν τη καμπίνα, σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης που αυτοί δημιουργούν μεγάλη ποσότητα θερμότητας λόγω του τρόπου λειτουργίας τους, θερμότητα που χρησιμεύει για να ζεσταθούν οι επιβάτες.

ΠηγήMotor.no

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BYD Fang Cheng Bao Super 9

Η Fang Cheng Bao είναι η high-end μάρκα της BYD και στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το Super 9, ένα εντυπωσιακό speedster πρωτότυπο που...