Η επόμενη γενιά της Porsche 911 GT2 RS θα κυκλοφορήσει το 2026 και οι μηχανικοί στο Zuffenhausen θα μετατρέψουν το αυτοκίνητο σε υβριδικό. Συγκεκριμένα ο twin-turbo 3,8-λίτρων flat-6 κινητήρας θα αποκτήσει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με την τεχνολογία του να προέρχεται από την αγωνιστική 963.
Το σύνολο θα παράγει περισσότερα από 700 άλογα με πάνω από 800 Nm ροπής και είναι πολύ πιθανό να συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, μιας και το χειροκίνητο κιβώτιο δεν θα μπορεί να αντέξει την τόσο μεγάλη ροπή.
Το ηλεκτρικό σύστημα θα είναι τεχνολογίας 400V, αφού είναι ελαφρύτερο από το αντίστοιχο των 800V, με την Porsche να εξετάζει τρόπους να μειώσει το βάρος του ηλεκτρικού συστήματος, το οποίο παρά το γεγονός πως θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινηθεί για κάποια χιλιόμετρα μόνο με αυτό, θα εστιάζει στην απόδοση και όχι στην αποδοτικότητα. Η εταιρία θέλει η αύξηση του βάρους να περιοριστεί στα περίπου 100 κιλά, με την επιπλέον δύναμη να καλύπτει την αύξηση του βάρους.
Η μπαταρία αναμένεται να τοποθετεί πίσω από τα πίσω καθίσματα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας θα τοποθετηθεί μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η κατανομή βάρους θα είναι 39% μπροστά και 61% πίσω.