Wolff: Το “νέο” μονοθέσιο θα έρθει σε 5-7 αγώνες. Ο Lauda θα έλεγε να αντιγράψουμε τη Red Bull

Σχετικά άρθρα

Ο Toto Wolff παραδέχτηκε για ακόμη μια φορά πως ο zero sidepod σχεδιασμός που ακολούθησαν πέρυσι και φέτος αποδείχτηκε πως ήταν η λάθος προσέγγιση και πως η ομάδα θα έχει έτοιμο το νέο αεροδυναμικό πακέτο μέσα στους επόμενους 5-7 αγώνες.

Πιστεύω ότι προσπαθήσαμε πραγματικά σκληρά για να το κάνουμε να λειτουργήσει, γιατί τα δεδομένα που έχουμε υπολογίσει μας έδειχναν ότι αυτό λειτουργεί.

Και αποδείχτηκε ότι κάναμε λάθος, πολύ απλά. Και μπορείτε να δείτε ότι τα τρία πιο γρήγορα αυτοκίνητα, Red Bull, Aston Martin και Ferrari, έχουν παρόμοια αντίληψη για το πώς παράγουν επιδόσεις και είναι πολύ διαφορετική από τη δική μας.

Φτάσαμε στο σημείο να καταλήξουμε στο συμπέρασμα πως το κάναμε λάθος. Απλώς, το κάναμε λάθος. Γιατί το κάναμε λάθος, εξακολουθούμε να το αναλύουμε, επειδή ακολουθούμε δεδομένα και ακολουθήσαμε αυτό που μας έλεγαν οι προσομοιώσεις. Σε αυτή τη περίπτωση μας παραπλάνησαν τα δεδομένα.

Όλοι εμείς που συμμετέχουμε στη διαδικασία λήψης αποφάσεων καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι. Πραγματικά προσπαθήσαμε να μείνουμε σε αυτό και δεν θέλουμε, σε καμία περίπτωση, να τρέξουμε σε μονόδρομο λέγοντας: Θα το κάνουμε αυτό να λειτουργήσει ό,τι κι αν γίνει, γιατί δεν λειτουργεί. Και δεν θέλω να χάσω περισσότερο χρόνο.

Πιστεύω ότι το μονοθέσιο θα είναι πολύ διαφορετικό σε πέντε, έξι ή επτά αγώνες με βάση τις αποφάσεις που έχουμε λάβει και την κατεύθυνση ανάπτυξης που έχουμε ξεκινήσει.

Δεν θα αλλάξουμε το σασί λόγω του budget cap. Αλλά η αλλαγή του τρόπου λειτουργίας της αεροδυναμικής και του αμαξώματος είναι απολύτως εντός του προϋπολογισμού μας.

Οι στόχοι μας: Θα ήθελα να κερδίζω κάθε αγώνα που ξεκινά την Κυριακή, αλλά αυτό δεν είναι ρεαλιστικό. Οι στόχοι είναι ότι με βάση την κατανόηση που έχουμε τώρα, με τις επόμενες αναβαθμίσεις να μειώσουμε την διαφορά και να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας, γιατί τώρα ξέρουμε πως έχουμε πάρει όλοι μια απόφαση προς ποια κατεύθυνση να πάμε,

είπε ο Wolff που επέμεινε ότι δεν υπάρχει “μηχανική αλαζονεία” στην ομάδα, αποκαλύπτοντας πως ο πρώην πρόεδρος της Mercedes και τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Niki Lauda θα συμβούλευε τη Mercedes να αντιγράψει τη σχεδίαση της Red Bull.

Για τον Niki θα ήταν πολύ απλό, γιατί η απλότητα είναι αυτή που σε φέρνει στην καλύτερη απόφαση και ξέρω ακριβώς τι θα έλεγε. Το αυτοκίνητό μας φαίνεται πολύ διαφορετικό, ας το κάνουμε όπως τα άλλα και ας το βελτιστοποιήσουμε. Έχουμε μια εξαιρετική ομάδα, έχουμε εξαιρετική τεχνολογία και υποδομές, μπορούμε να το κάνουμε πολύ καλύτερα από τα άλλα, οπότε γιατί να μην συνεχίσουμε με αυτό;

Τα πράγματα είναι πάντα πολύ απλά. Μπορείς πάντα να κόψεις όλες τις ανοησίες, και στο τέλος τις απλές αποφάσεις στη ζωή, που είναι πολύ συχνά ενστικτώδεις αποφάσεις, να τις προσθέσεις μαζί με τα δεδομένα που τις υποστηρίζουν. Έτσι λειτουργούσε ο Niki. Δεν έκανε υπερβολικά περίπλοκα τα πράγματα, αλλά έβαζε τα βασικά στη σωστή σειρά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr