Πλησιάζει η στιγμή που η Hyundai θα παρουσιάσει την hot έκδοση του Ioniq 5 Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό N μοντέλο, το Ioniq 5 N, θα φέρει το ίδιο κινητήριο σύνολο με το Kia EV6 GT, ήτοι θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα) που θα αποδίδουν κοντά στα 600 άλογα.
Για τα 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα, με το Ioniq 5 N να εξοπλίζεται και με Drift Mode που θα στέλνει το μεγαλύτερο μέρος της ροπής στους πίσω τροχούς.
Ωστόσο, η εταιρία θέλει να προσδώσει στο μοντέλο μια αίσθηση αντίστοιχη με αυτή των βενζινοκίνητων N μοντέλων, με τον Albert Biermann, εκτελεστικό τεχνικό σύμβουλο της Hyundai, να δηλώνει:
Το μοντέλο θα προσφέρει τις ίδιες δονήσεις κατεβάσματος που συναντά κανείς στα αυτοκίνητά N με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η όλη ιδέα είναι να πλησιάσουμε αρκετά την αίσθηση και τον ήχο του DCT κιβωτίου στο i30 N.
Αυτό σημαίνει ότι το νέο Ioniq 5 N θα διαθέτει ένα σύστημα -αντίστοιχο με το Virtual Grin Shift, VGS- το οποίο θα προσομοιώνει την αίσθηση και τον ήχο όμοιο με ένα συμβατικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Επιπλέον, η λίστα με τους ήχους θα εμπλουτίζεται μέσω over-the-air ενημερώσεων, ενώ θα μπορείς να προσθέσεις και τους δικούς σου fake ήχους για μια πιο προσωποποιημένη ατμόσφαιρα.