Επίσημο: Lamborghini Revuelto με 1.015 άλογα

Σχετικά άρθρα

Η Lamborghini αποκάλυψε σήμερα την Revuelto, το νέο supercar της που αντικαθιστά την Aventador. Το ιταλικό plug-in υβριδικό supercar φέρει έναν νέο ατμοσφαιρικό V12 6.500 κ.εκ κινητήρα, με κωδική ονομασία L545, που σε σχέση με τον κινητήρα της Aventador έχει τοποθετηθεί περιστραμμένος κατά 180 μοίρες.

Ο κινητήρας ζυγίζει 218 κιλά, 17 κιλά λιγότερο από τον κινητήρα της Aventador και αποδίδει 825 άλογα στις 9.250 σ.α.λ με 725 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ, όντας 55 ίππους δυνατότερος από τον κινητήρα της Aventador Ultimae. Επίσης έχει αυξημένο λόγο συμπίεσης (12,6:1 σε σύγκριση με 11,8:1 για τον κινητήρα της Aventador Ultimae). Ο πανίσχυρος ατμοσφαιρικός κινητήρας στροφάρει έως τις 9.500 σ.α.λ και συνδυάζεται με 3 ηλεκτροκινητήρες.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,5 δευτερόλεπτα (0,3 δευτ. γρηγορότερα από την Aventador) τα 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 350 χλμ/ώρα.

Ο V12 κινητήρας στέλνει τη κίνηση στους πίσω τροχούς, εκεί όπου υπάρχει ο ένας ηλεκτροκινητήρας, ενώ στον μπροστά άξονα υπάρχουν δύο ακόμη ηλεκτροκινητήρες. Ο κάθε ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 150 άλογα και ζυγίζει 18,5 κιλά. Οι μπροστά παράγουν 350 Nm ροπής και ο πίσω 150 Nm ροπής.

Συνολικά το plug-in υβριδικό σύστημα αποδίδει 1.015 άλογα, με το νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να είναι τοποθετημένο εγκάρσια, με τον V12 κινητήρα να είναι τοποθετημένος στον διαμήκη άξονα, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ο απαιτούμενος χώρος στο κεντρικό τούνελ για μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 3,8 kWh.

Το κιβώτιο ζυγίζει 193 κιλά και δεν είναι μόνο ελαφρύτερο από αυτό της Huracan, αλλά αλλάζει και γρηγορότερα τις ταχύτητες. Η Lamborghini λέει πως το κιβώτιο αυτό θα τοποθετηθεί και στον διάδοχο της Huracan.

Η μπαταρία υψηλής ειδικής ισχύος (4500 W/kg) έχει μήκος 1,55 μέτρα, ύψος 30,1 εκατοστά και πλάτος 24 εκατοστά, φορτίζει με φορτιστή έως 7 kW, με τη πλήρη φόρτιση της να χρειάζεται μισή ώρα. Επίσης μπορεί να φορτίσει και μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ή απευθείας από τον V12 κινητήρα σε μόλις 6 λεπτά.

Η Revuelto είναι τετρακίνητη και μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά με τους μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες όταν ο οδηγός επιλέξει την όπισθεν, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί για κάποια χιλιόμετρα να κινηθεί και αποκλειστικά και με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες του. Ωστόσο λόγω της μικρής μπαταρίας, η αυτονομία είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Σύμφωνα με την Lamborghini, η Revuelto εκπέμπει 30% λιγότερο CO2 από την Aventador Ultimae.

Το πλαίσιο της είναι εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ονομάζεται Monofuselage και ζυγίζει 10% λιγότερο από το πλαίσιο της Aventador, έχοντας παράλληλα 25% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, στα 40.000 Nm/deg.

Η Lamborghini είναι περήφανη που λέει ότι το νέο της supecar, είναι το πρώτο supercar που έχει την μπροστινή του δομή αποκλειστικά από ανθρακονήματα. Όχι μόνο αποδίδει οφέλη από την άποψη της μείωσης του βάρους (-20%), αλλά βελτιώνει επίσης την ασφάλεια. Τα ανθρακονήματα που χρησιμοποιούνται στις μπροστινές κωνικές δομές μπορούν να απορροφήσουν διπλάσια ενέργεια από τη μεταλλική δομή της Aventador Ultimae.

Το πίσω πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από κράματα αλουμινίου υψηλής αντοχής και διαθέτει δύο σημαντικές κοίλες χυτεύσεις στο πίσω μέρος του θόλου. Αυτές ενσωματώνουν τους πύργους κραδασμών της πίσω ανάρτησης και την ανάρτηση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, σε ένα ενιαίο εξάρτημα με κλειστό προφίλ αδράνειας, που εγγυάται σημαντική μείωση του βάρους, αύξηση της ακαμψίας και σημαντική μείωση στις γραμμές συγκόλλησης.

Το plug-in υβριδικό supercar διαθέτει 4 προγράμματα οδήγησης, τα Citta (City) , Strada, Sport και Corsa, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει και ένα από τα τρία προγράμματα μετάδοσης κίνησης, τα Recharge, Hybrid και Performance. Συνολικά υπάρχουν 13 διαθέσιμες επιλογές προγραμμάτων.

Το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά, με το πρόγραμμα Strada να μειώνει την απόδοση του συνόλου στα 886 άλογα. Στην Sport λειτουργία το supercar θα παράγει 907 άλογα, ενώ στη λειτουργία Corsa θα αποδίδει όλη τη δύναμη των 1.015 ίππων. Στη λειτουργία Citta (City), η απόδοση μειώνεται στα μόλις 180 άλογα.

Το πρόγραμμα Recharge φορτίζει τη μπαταρία των 3,8 kWh σε 6 λεπτά, με τη μπαταρία να φορτίζει και μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά τη πέδηση. Με φορτιστή 7 kW χρειάζεται 30 λεπτά για να φορτίσει πλήρως.

Το υβριδικό σύστημα επέτρεψε στη Lamborghini να προσθέσει ηλεκτρικό torque vectoring στον μπροστινό άξονα e-axle. Σύμφωνα με την εταιρία, η επιβράδυνση του μπροστινού τροχού που βρίσκεται στο εσωτερικό μέρος μιας στροφής, κάνει το LB744 πιο ευέλικτο ενώ βελτιώνει τη σταθερότητα κατά την οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες/ Αυτή η τεχνολογία λειτουργεί χέρι-χέρι με τα συστήματα τετραδιεύθυνσης και ανάκτησης ενέργειας πέδησης.

Το αυτοκίνητο έχει ενεργή αεροδυναμική που αυξάνει την παραγώμενη κάθετη αεροδυναμική δύναμη κατά 66% και την απόδοση κατά 61%, σε καταστάσεις υψηλού φορτίου σε σύγκριση με το Aventador Ultimae, ειδικά χάρη στο μπροστινό splitter και τη σχεδίαση της οροφής που διοχετεύει τη ροή του αέρα στη πίσω αεροτομή. Η αεροδυναμική λειτουργεί σε συνέργεια με την ημι-ενεργή ανάρτηση ψαλιδιού.

Τα carbon κεραμικά φρένα αποτελούνται από δεκαπίστονες δαγκάνες μπροστά με δίσκους 410×38 χλστ και τετραπίστονες πίσω με δίσκους 390×32 χλστ. Φορά ζάντες 20″ μπροστά και 21″ πίσω, με ελαστικά 265/35 και 345/30 αντίστοιχα, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες 21″ και 22″ με ελαστικά 265/30 και 355/25.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.772 κιλά, έχει αναλογία βάρους 44% μπροστά και 56% πίσω, έχει μήκος 4,947 μέτρα, ύψος 1,16 μέτρα, πλάτος 2,033 μέτρα και μεταξόνιο 2,779 μέτρα.

Η Lamborghini προσφέρει συνολικά 400 διαφορετικές επιλογές εξωτερικών χρωμάτων και εσωτερικών συνδυασμών. Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″, μια οθόνη αφής 8,4″ στο κέντρο του ταμπλό, με τον συνεπιβάτη να έχει μπροστά του μια μια οθόνη 9,1″. Ο οδηγός μπορεί να “σύρει” πληροφορίες από τη κεντρική οθόνη, σε μια από τις δύο άλλες οθόνες, με όλες τις οθόνες να ελέγχονται από έναν εγκέφαλο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αυτό είναι το νέο λογότυπο της Lamborghini

Μετά από περισσότερες από δύο δεκαετίες από την τελευταία ανανέωση, η Lamborghini παρουσίασε σήμερα τη νέα εμφάνιση του ιστορικό της λογοτύπου. Η ανανέωση είναι σύμφωνη...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
Autoblog.gr