Επίσημο: Renault Clio facelift

Σχετικά άρθρα

Η Renault αποκάλυψε σήμερα το ανανεωμένο Clio, με το best-seller μοντέλο της να έχει νέα σχεδίαση, με νέα LED φωτιστικά σώματα, νέα μάσκα, νέους προφυλακτήρες, έξι διαφορετικής σχεδίασης ζάντες έως 17″, ενώ προσφέρεται σε 7 χρώματα (Glacier White, Star Black, Shale Grey, Iron Blue, Flame Red, Valencia Orange, Rafale Grey).

Όπως τα Austral και Espace, έτσι και το Clio είναι διαθέσιμο και στην έκδοση εξοπλισμού Esprit Alpine που αντικαθιστά το RS Line. Αυτή έχει δίχρωμες ζάντες 17″, διακοσμητικά από βουρτσισμένο αλουμίνιο και γκρι ματ λεπτομέρειες.

Στο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα έχουν το λογότυπο Esprit Alpine, με το τιμόνι να έχει κόκκινες και μπλε ραφές. Οι ζώνες ασφαλείας έχουν μπλε λεπτομέρειες, στο ταμπλό υπάρχει κεντημένη η γαλλική σημαία στον χώρο των επιβατών, με τα πεντάλ και τα μαρσπιέ να είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο.

Το ανανεωμένο Clio φέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7″ (10″ στον πρόσθετο εξοπλισμό), με την κεντρική οθόνη αφής να προσφέρεται σε διάσταση 7″ και 9,3″. Υποστηρίζει ασύρματα Android Auto και Apple CarPlay, με το μοντέλο να προσφέρεται με μια γκάμα από κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, υβριδικούς και υγραερίου (LPG).

Η βασική έκδοση SCe 65 φορά τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.000 κ.εκ κινητήρα βενζίνης απόδοσης 65 ίππων με 95 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Η έκδοση TCe 90 φορά τον τρικύλινδρο 1.00άρη turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 90 ίππων με 160 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Η έκδοση TCe 100 LPG εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο 1.00άρη turbo κινητήρα που καταναλώνει τόσο βενζίνη, όσο και υγραέριο. Αποδίδει 100 άλογα με 170 Nm ροπής. Εκπέμπει 8% λιγότερο CO2 σε σχέση με τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα και χάρη στα δύο ρεζερβουάρ, το Clio καλύπτει περισσότερα από 1.000 χλμ προτού χρειαστεί ανεφοδιασμό.

Η έκδοση Blue dCi 100 διαθέτει τον turbodiesel 1.500 κ.εκ απόδοσης 100 ίππων με 260 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 6- ταχύτητα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η υβριδική έκδοση E-Tech συνδυάζει τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 94 ίππων με δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν απόδοσης 49 ίππων (36 kW) και μια γεννήτρια εκκίνησης 25 ίππων (18 kW). Το σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 145 άλογα και διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2 kWh.

Η Renault ισχυρίζεται ότι το Clio E-Tech μπορεί να κινηθεί έως και στο 80% του αστικού κύκλου μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του, πιάνοντας ταχύτητα έως 75 χλμ/ώρα, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου έως και 40% σε σύγκριση με αυτή μιας συμβατικής έκδοσης με κινητήρα βενζίνης.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στις 2 Μαΐου τα αποκαλυπτήρια του Renault Symbioz

Από τις αρχές του έτους η Renault έχει γνωστοποιήσει ότι ετοιμάζει ένα μεσαίο crossover, το οποίο θα ονομαστεί Symbioz. Σήμερα, η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε...