Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα δυσκολευτούν να πουλήσουν συνδρομητικές υπηρεσίες

Σχετικά άρθρα

Όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν ή σχεδιάζουν να προσφέρουν συνδρομές για να προσθέσουν επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού στα αυτοκίνητα των πελατών τους και μια πρόσφατη έρευνα της Cox Automotive, στην οποία συμμετείχαν 2.000 άνθρωποι, έδειξε πως μόλις το 21% των ερωτηθέντων γνώριζε την έννοια, με το 41% να δηλώνει πως ενδιαφέρεται για τέτοια χαρακτηριστικά.

Το 65% των συμμετεχόντων είπε πως τους αρέσει η ιδέα να υπάρχει μια περίοδος δοκιμαστικής περιόδου για κάποια λειτουργία προτού προβούν στην αγορά, με το 53% να χαρακτηρίζει ωφέλιμες τις συνδρομητικές υπηρεσίες μόνο εάν μείωναν την αρχική τιμή του αυτοκινήτου.

Το 77% τόνισε πως οι συνδρομητικές υπηρεσίες θα αποφέρουν περισσότερα χρήματα στις αυτοκινητοβιομηχανίες και το 69% είπε πως επέλεγε άλλη μάρκα αυτοκινήτου ένα μια μάρκα πρόσφερε ορισμένες λειτουργίες μόνο μέσω μηνιαίας πληρωμής. Σχεδόν οι μισοί, το 49%, δήλωσαν ότι θα διατηρούσαν τα αυτοκίνητά τους περισσότερο εάν είχαν διαθέσιμες λειτουργίες που θα μπορούσαν να προσθέσουν αργότερα σε αυτά.

Εσύ τι πιστεύεις για τις συνδρομητικές υπηρεσίες; Θα έμπαινες στη διαδικασία να αγοράσεις ένα πρόσθετο στοιχείο εξοπλισμού στο αυτοκίνητό σου μέσω συνδρομής;

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υποχώρησαν κατά 5,2% οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Μάρτιο

Μειωμένες κατά 5,2% ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 1.031.875 νέα αυτοκίνητα έναντι 1.089.017 τον Μάρτιο του 2022,...

Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών

Ο απότομος τερματισμός των κρατικών επιδοτήσεων είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 14,1% στη Γερμανία το πρώτο τρίμηνο του έτους,...