Leclerc: Κάτι κάνουμε λάθος

Σχετικά άρθρα

Τo GP της Βαρκελώνης δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως πετυχημένο για την Ferrari. Παρά τις αναβαθμίσεις που παρουσίασε, είδε τους πιλότους της να τερματίζουν στην 5η (Carlos Sainz) και 11η (Charles Leclerc) θέση και παρά τα νέα sidepods, ο αγωνιστικός ρυθμός της Ferrari ήταν χειρότερος συγκριτικά με τους άλλους αγώνες.

Ο Μονεγάσκος δήλωσε μετά τον αγώνα πως:

Δεν καταλαβαίνω τι κάνουμε λάθος, αλλά κάτι κάνουμε λάθος. Ξεκίνησα τον αγώνα με σκληρά και έβαλα ξανά τα σκληρά και το μονοθέσιο συμπεριφερόταν με εντελώς διαφορετικό τρόπο.

Πρέπει να καταλάβουμε και να δουλέψουμε, αλλά έχουν περάσει μερικοί αγώνες τώρα όπου σε μερικούς παλεύαμε με τις συνθήκες και σε άλλους είχαμε ένα πραγματικά κορυφαίο αυτοκίνητο και σήμερα δεν ήταν καλό [το μονοθέσιο].

Χθες δεν μπορούσα να οδηγήσω, είχα ένα πίσω μέρος που ήταν πολύ χαλαρό και περίεργο. Θα τα αναλύσουμε όλα αυτά στο εργοστάσιο. Σήμερα ήταν κυρίως το μπροστά μέρος το θέμα.

Νιώθω ότι όλο το Σαββατοκύριακο μιλάμε με τους οδηγούς και δυσκολευόμαστε [με τα ελαστικά]. Είναι πολύ μικροσκοπικό το παράθυρο λειτουργίας τους και υπό αυτές τις συνθήκες, σε αυτή τη πίστα, φαίνεται να είναι πιο ευαίσθητο [το παράθυρο λειτουργίας των ελαστικών] συγκριτικά με άλλες πίστες.

Γνωρίζουμε ήδη ότι αυτή είναι μια από τις αδυναμίες μας ναι νιώθω ότι παλεύουμε περισσότερο από τις άλλες ομάδες. Πρέπει να είμαστε πάνω από αυτά τα πράγματα.

Ο Carlos Sainz συμφώνησε και αυτός για την αδυναμία της Ferrari να αντιμετωπίσει περαιτέρω την φθορά των ελαστικών.

Ειλικρινά, απλώς πέρασα ολόκληρο τον αγώνα διαχειριζόμενος τα ελαστικά γιατί γνωρίζουμε ότι είμαστε πολύ σκληροί μαζί τους και σε αυτήν την πίστα που προκαλεί μεγάλη φθορά στα ελαστικά, απλά δεν μπορούσα να πιέσω.

Γνωρίζουμε ότι είναι αδυναμία του μονοθεσίου μας και φτάνοντας σε μια πίστα με μεγάλη φθορά και σε έναν αγώνα με δύο πιτ στοπ, απλώς καταφέραμε να διαχειριστούμε τα ελαστικά στις στροφές.

Οι αδυναμίες του μονοθεσίου μας ζωντανεύουν σε μια πίστα όπως αυτή με στροφές υψηλής ταχύτητας. Αλλά δείχνει επίσης ότι χθες πρέπει να κάναμε έναν αρκετά καλό γύρο.

Ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur είπε:

Νομίζω ότι το κύριο ζήτημα για εμάς δεν είναι η επίδοση στον ένα γύρο, ή η απόδοση του μονοθεσίου σε διαφορετικές στροφές. Το βασικό θέμα είναι η συνέπεια.

Το αυτοκίνητο του Charles, για παράδειγμα, μεταξύ του πρώτου και του τρίτου stint με τα ίδια ελαστικά, στο πρώτο η ισορροπία ήταν εκτός θέσης και στο τελευταίο ήταν εντάξει.

Και ο Carlos έκανε ένα αξιοπρεπές πρώτο stint, ένα καλό τελευταίο, και στη μέση έχασε 15 ή 20 δευτερόλεπτα από τους ανταγωνιστές. Είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβεις και να το διορθώσεις, γιατί δεν είναι πάντα το ίδιο, δεν είναι πάντα το ίδιο πρόβλημα.

Ίσως μπορούμε να κατευθύνουμε λίγο την ανάπτυξη στη συνέπεια. Και για να έχουμε κάτι λίγο πιο εύκολο στην οδήγηση και για να μπορούμε να στρίβουμε λίγο περισσότερο με μεγαλύτερες ταχύτητες. Αυτή είναι η κατεύθυνση που πήραμε τους τελευταίους δύο μήνες και νομίζω ότι είμαστε λίγο πιο συνεπείς από ό, τι ήμασταν πριν.

Το πρόβλημα είναι περισσότερο από την πλευρά του πλαισίου, το θέμα είναι περισσότερο από stint σε stint, επειδή αν είχες κάτι τέτοιο θα μπορούσες να πεις ότι είναι πάντα εκεί. Αλλά είχαμε stints με ελεύθερο αέρα που ήταν πολύ δύσκολα, όπως το δεύτερο του Carlos.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ελαστικά για τα GP ΗΠΑ, Μεξικού και Βραζιλίας

Η Pirelli ανακοίνωσε σήμερα τις επιλογές των γομών που θα έχουν στη διάθεση τους οι ομάδες για τα GP των ΗΠΑ, Μεξικού και Βραζιλίας. Μια...

Η Subaru teasάρει το WRX TR, που φέρει την υπογραφή του Travis Pastrana

Η Subaru Αμερικής ανακοίνωσε σήμερα ότι θα παρουσιάσει την TR έκδοση του WRX στο Subiefest Florida, με το μοντέλο να φέρει την υπογραφή του...