Η Volkswagen κατηγορεί τους πελάτες της που μειώνει την παραγωγή των ηλεκτρικών της μοντέλων

Σχετικά άρθρα

Παρότι οι κυβερνήσεις σχεδόν όλων των κρατών του κόσμου πιέζουν προς την βίαιη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, οι άνθρωποι δεν δείχνουν αποφασισμένοι να στραφούν στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με την έλλειψη υποδομών φόρτισης και ο αργός χρόνος φόρτισης να αποτελούν τα κυριότερα σημεία που κάνουν τον κόσμο να μην αποφασίζει να προβεί στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Εξαιτίας των μειωμένων πωλήσεων η Volkswagen αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων της σε ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσιά της. Συγκεκριμένα, οι γραμμές συναρμολόγησης ηλεκτρικών μοντέλων της στο εργοστάσιο της στο Έμντεν στη βορειοδυτική Γερμανία, θα σταματήσουν την λειτουργία τους για συνολικά τέσσερις εβδομάδες, μια επιπλέον αντί για το προγραμματισμένο διάλειμμα των τριών εβδομάδων λόγω των καλοκαιρινών διακοπών, ενώ μια από τις τρεις βάρδιες του εργοστασίου σταματά για τις δυο πρώτες εβδομάδες του Ιουλίου.

Παράλληλα, η εταιρία έκανε γνωστό πως σε 300 από τους 1.500 προσωρινούς υπαλλήλους του εργοστασίου δεν θα ανανεώσει τις συμβάσεις τους που λήγουν τον Αύγουστο. Η διακοπή αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί η παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων του εργοστασίου κατά 30%, όσο είναι και το ποσοστό που έχει μειωθεί η ζήτηση.

Αυτό σημαίνει ότι η παραγωγή του νέου VW ID.7, που επρόκειτο να ξεκινήσει τον Ιούλιο, αναβάλλεται για αργότερα μέσα στο 2023, προς τα τέλη του έτους, με το εργοστάσιο να κατασκευάζει σήμερα το ID.4.

Βιώνουμε έντονη απροθυμία πελατών στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Είμαστε σίγουροι ότι η χρήση του εργοστασίου θα αυξηθεί ξανά με την κυκλοφορία του ID.7 στο τέλος του έτους,

δήλωσε ο Manfred Wulff, ο επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων του εργοστασίου, με την Volkswagen να ανακοινώνει τον περασμένο Μάρτιο τα σχέδια της να επενδύσει 180 δισ. ευρώ σε βάθος πενταετίας, με πάνω από τα δύο τρίτα (68%), σχεδόν 115 δισ. ευρώ, να επενδύονται για διεργασίες “εξηλεκτρισμού και ψηφιοποίησης”.

Στο εργοστάσιο του Έμντεν η VW έχει επενδύσει περίπου 1 δισεκατομμύριο ευρώ για να μπορεί να κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με την παραγωγή μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης να συνεχίζεται αμετάβλητη και να μην επηρεάζεται από την διακοπή της παραγωγής των ηλεκτρικών μοντέλων.

Αργότερα φέτος, μετά από 46 χρόνια, θα ολοκληρωθεί η παραγωγή του Passat με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε αυτό το εργοστάσιο η Volkswagen κατασκευάζει επίσης τα Arteon και Arteon Shooting Brake, η παραγωγή των οποίων θα ολοκληρωθεί μέσα στο έτος, αφού το μοντέλο θα καταργηθεί.

Η ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώθηκε μετά τη διακοπή ή τη μείωση των επιδοτήσεων σε χώρες όπως η Γερμανία, η Σουηδία και η Γαλλία, με τις κυβερνήσεις να περικόπτουν τις επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θεωρώντας πως η δημοτικότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθιστούσε περιττές τις επιδοτήσεις.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...