Το μόνο μοντέλο που πουλούσε η Lotus το 2022 ήταν το Emira, μιας και η παραγωγή των Elise, Exige και Evora είχε ολοκληρωθεί το 2021. Σε συνδυασμό με τα προβλήματα που προκάλεσε η έλλειψη τσιπ και η Covid-19 στις αλυσίδες εφοδιασμού, η βρετανική εταιρία παρέδωσε στους πελάτες της μόλις 576 Emira καθ’όλη τη διάρκεια του 2022, όταν το 2021 είχε παραδώσει 1.566 αυτοκίνητα.
Κάπως έτσι, η εταιρία παρουσίασε ζημιές 145,1 εκατ. λιρών (167,7 εκατ. ευρώ) το 2022, σχεδόν οι διπλάσιες από τις ζημιές 86,6 εκατ. λιρών που είχε παρουσιάσει το 2021.
Η Lotus για να μειώσει το κόστος, εξετάζει την κατάργηση 200 θέσεων εργασίας στο Hethel και στο Warwickshire, κυρίως μηχανικών και διοικητικών ρόλων, με την εταιρία να τονίζει πως οι περικοπές δεν θα θα επηρεάσουν τους ανθρώπους που κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα της.
Για το 2023 η εταιρία αναμένει να κατασκευάσει τα περισσότερα αυτοκίνητα στην ιστορία της, αυξάνοντας την παραγωγή του Emira και ξεκινώντας την παραγωγή του Eletre. Φέτος θα ξεκινήσει η περιορισμένη παραγωγή -μόλις 130 μονάδων- του Evija, το οποίο δεν έχει γίνει sold out.