Στο σφυρί μια υπερσπάνια Lamborghini Miura SV του 1972, μοναδική σε αυτό το χρώμα και με aircondition

Σχετικά άρθρα

Το ημερολόγιο έγραφε Μάρτιος του 1971 όταν η Lamborghini παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης την Miura SV που μέχρι και σήμερα κατέχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά των απανταχού petroloheads, καθώς θεωρείται ως ένα από τα πιο συναρπαστικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων της εποχής του.

Κυριότερα, όμως, η Miura P400 SV κατατάσσεται πλέον μεταξύ των κορυφαίων συλλεκτικών αυτοκινήτων και αποτελεί αδιαμφισβήτητο σύμβολο της σχεδίασης αυτοκινήτων.

Μεταξύ του 1971 και του 1973, η Lamborghini κατασκεύασε μόλις 150 Miura P400 SV, αριθμός που αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 1/5 της συνολικής παραγωγής του μοντέλου.

Σύμφωνα με τα αρχεία του εργοστασίου, η συγκεκριμένη Miura SV με αριθμό πλαισίου 5066, βγήκε από το εργοστάσιο της Lamborghini στις 12 Μαΐου 1972, και είναι το μοναδικό εργοστασιακά βαμμένο στο χρώμα Bleu Tahiti (Tahitian Blue) με χρυσές πινελιές, έχοντας στο εσωτερικό του λευκές δερμάτινες επενδύσεις. Αν μη τι άλλο, φανταστικός χρωματικός συνδυασμός.

Το αυτοκίνητο είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών και διαθέτει τον προαιρετικό κλιματισμό της Borletti, ένα αξεσουάρ που τότε κόστιζε 555 δολάρια και ήταν από τις πιο ακριβές διαθέσιμες επιλογές για την SV, ενώ πιστεύεται ότι μόλις 30 αυτοκίνητα ήταν εξοπλισμένα με αυτό.

Ο πρώτος ιδιοκτήτης του ήταν ο Domenico Schiavo από την Πάντοβα, που φέρεται να αγόρασε το αυτοκίνητο για να τιμήσει τη μνήμη του αδελφού του, ο οποίος ονειρευόταν να αποκτήσει μια Miura, με το αυτοκίνητο να αγοράζεται από την επίσημη αντιπροσωπεία Lamborghini Righetti στη Βισένζα της Ιταλίας, και είναι μια από τις 49 SV που παραδόθηκαν καινούργια στην Ιταλία. Ο Schiavo κράτησε στην κατοχή του το αυτοκίνητο για τα επόμενα 38 χρόνια, οδηγώντας το σχεδόν 80.000 χλμ.

Η Miura SV παρέμεινε στα χέρια του αρχικού ιδιοκτήτη του μέχρι το 2010, όταν εντάχθηκε σε μια ιδιωτική ευρωπαϊκή συλλογή. Μεταξύ 2011 και 2013, το αυτοκίνητο αποκαταστάθηκε εκτενώς, υπό την επίβλεψη της Cremonini Carrozzeria στη Μόντενα. Ο σημερινός ιδιοκτήτης απέκτησε την SV το 2018 και την έχει χρησιμοποιήσει με φειδώ.

Μηχανικά, η Miura SV διαθέτει πιο άγριους εκκεντροφόρους και μεγαλύτερα καρμπυρατέρ, με τον V12 4,0-λίτρων κινητήρα, τοποθετημένο εγκάρσια, να παράγει 385 άλογα με 400 Nm ροπής και να συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Σε σχέση με την απλή Miura, η SV είναι φαρδύτερη κατά 13 εκατοστά στο πίσω μέρος, έχει μεγαλύτερο πίσω μετατρόχιο και φορά φαρδύτερα ελαστικά της Pirelli.

Το αυτοκίνητο θα δημοπρατηθεί από τον οίκο Gooding and Co., και εάν οι εκτιμήσεις αποδειχθούν ακριβείς, θα μπορούσε να πουληθεί μεταξύ 3,5 και 4,25 εκατομμυρίων δολαρίων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αυτή η Lamborghini Urus είναι εξαιρετικά ικανή σε εκτός δρόμου διαδρομές

Ο ιδιοκτήτης αυτής της Lamborghini Urus την έχει μετατρέψει σε ένα αυτοκίνητο που είναι εξαιρετικά ικανό να κινηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές. https://youtu.be/QnX67G43D08 Το ιταλικό SUV...

Lamborghini Revuelto Edizione GT by DMC

H DMC μας δείχνει το νέο bodykit που έχει ετοιμάσει για την Lamborghini Revuelto. Το νέο αεροδυναμικό πακέτο είναι κατασκευασμένο εξ'ολοκλήρου από ανθρακονήματα, με την...