Renault και Stellantis θέλουν να μειώσουν το κόστος των ηλεκτρικών για να ανταγωνιστούν τους Κινέζους

Σχετικά άρθρα

Τόσο η Renault, όσο και η Stellantis θέλουν να μειώσουν το κόστος των ηλεκτρικών τους μοντέλων έτσι ώστε να μπορούν να ανταγωνιστούν την κινέζικη “εισβολή” στην Ευρώπη.

Συγκεκριμένα, η Renault έχει δηλώσει ότι σκοπεύει να μειώσει το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών της μοντέλων κατά 40% έως το 2027, όταν και θα κυκλοφορήσουν τα επόμενης γενιάς ηλεκτρικά μοντέλα του γαλλικού ομίλου. Ο CEO της Renault, Luca de Meo δήλωσε ότι ο όμιλος θα αρχίσει να βλέπει σημαντικά χαμηλότερο κόστος παραγωγής από το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, χάρη στη μείωση του κόστους των πρώτων υλών.

Διάβασε επίσης

Οι λόγοι που η Κίνα είναι ο κρίκος της παγκόσμιας παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε από τη μεριά του πως ο ανταγωνισμός με τους Κινέζους κατασκευαστές θα είναι “εξαιρετικά βάναυσος”.

Η ανταγωνιστικότητα τους στο κόστος είναι 25% καλύτερα από εμάς. Πρέπει να πολεμήσουμε. Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το δικό μας κόστος για να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να αποκομίζουμε κέρδη με προσιτές τιμές για τη μεσαία μας τάξη.

Ο Tavares είπε ότι οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να χρησιμοποιήσουν “τα ίδια όπλα” με τους Κινέζους κατασκευαστές, προμηθεύοντας ανταλλακτικά από χώρες χαμηλότερου κόστους και να κάνουν συνεργασίες με προμηθευτές μπαταριών που προσφέρουν τον καλύτερο συνδυασμό ενέργειας, κόστους και βάρους.

Σημαίνει ότι πρέπει να καταλήξουμε σε μια πρόταση προμήθειας που θα μας επιτρέπει να πουλάμε αυτά τα αυτοκίνητα όπως το νέο Citroen e-C3 στα 25.000 ευρώ ή λιγότερο, έχοντας κέρδος.

Η Stellantis θα κατασκευάζει από το 2024 το νέο Citroen e-C3 στο εργοστάσιο της στην Trnava της Σλοβακίας, το οποίο έχει χαμηλότερο εργατικό κόστος από τα εργοστάσια της Δυτικής Ευρώπης.

Το 2022, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν μερίδιο 9% της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Φέτος το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω.

Διάβασε ακόμη

Το 2022 ήταν η χρονιά που ήρθαν οι Κινέζοι

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...