Αυτή είναι η Lotus Evija του Jenson Button

Σχετικά άρθρα

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της F1, Jenson Button, θα παρουσιάσει αύριο στο κοινό την προσωπική του Lotus Evija, κατά τη διάρκεια του “The Quail, A Motorsports Gathering”.

Όπως όλες Evija, το αυτοκίνητο του Button βασίζεται στις επιθυμίες και προδιαγραφές που επέλεξε ο Βρετανός οδηγός αγώνων σε συνεννόηση με την ομάδα της Lotus Design.

Ο μοναδικός χρωματικός συνδυασμός αποτίει φόρο τιμής στο μονοθέσιο της Brawn GP που κέρδισε το πρωτάθλημα της F1 το 2009, ήτοι συνδυάζει το λευκό Arctic White, με το κίτρινο Verve Yellow και το μαύρο Carbon Black. Ο αριθμός 22 υπάρχει σε περίοπτη θέση στο αναπτυσσόμενο περίβλημα του καθρέφτη της πόρτας, ένα νεύμα στον νούμερο του Jenson κατά τη διάρκεια της εκπληκτικής του καριέρας.

Ως παράδειγμα της προσοχής στη λεπτομέρεια που μπορεί να προσφέρει η Lotus στους πελάτες της Evija, είναι η λωρίδα αλουμινίου που διατρέχει κάθετα το κέντρο του καθίσματος, η οποία έχει χαραχθεί με λέιζερ με την ημερομηνία και την πίστα κάθε μίας από τις 15 νίκες του Button στην F1.

Στην καμπίνα του αυτοκινήτου κυριαρχούν τα λευκά και μαύρα διάτρητα δερμάτινα καθίσματα, ενώ από Alcantara είναι η οροφή και το τιμόνι. Υπάρχουν κίτρινες ραφές για αντίθεση, ενώ το ίδιο χρώμα έχει χρησιμοποιηθεί στα πεντάλ, στην κεντρική κονσόλα, στο κουμπί του start/stop, στο διακόπτη λειτουργίας που είναι τοποθετημένος στο τιμόνι και στα περιβλήματα των αεραγωγών του κλιματισμού.

Να θυμίσω πως το πρώτο βρετανικό ηλεκτρικό hypercar αποδίδει 1.500 kW (2.039 άλογα) και 1.700 Nm ροπής, ενώ διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά τροχό κάτι που το κάνει τετρακίνητο. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι 70 kWh που χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία έως 346 χλμ. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6 δευτερόλεπτα, το 0-200 χλμ/ώρα σε 9,1 δευτ., με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ/ώρα.

Το hypercar διαθέτει ένα ελαφρύ ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο, που συμβάλει ώστε το βάρος να κρατηθεί στα 1.887 κιλά, κάνοντας το ελαφρύτερο ηλεκτρικό hypercar του κόσμου. Πατά στο έδαφος με ζάντες 20″ μπροστά και 21″ με Pirelli Trofeo R ελαστικά, με τα φρένα να αποτελούνται από carbon κεραμικούς δίσκους της AP Racing.

Έχει μήκος 4.459 χλστ., πλάτος 2.000 χλστ., ύψος 1.122 χλστ., με την μπαταρία του να φορτίζει πλήρως μέσα σε 18 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 350 kW. Η Lotus υποστηρίζει πως η μπαταρία μπορεί να φορτίσει πλήρως σε 8 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή 800 kW, αλλά για την ώρα δεν υπάρχει τέτοιος ταχυφορτιστής στην αγορά. Με τον 350 kW ταχυφοριστή, το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε 12 λεπτά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...