Το αυτοκίνητο αποκαλύφθηκε επίσημα σήμερα για πρώτη φορά στην έκθεση του Μονάχου, λίγο καιρό μετά την πρεμιέρα του στο Goodwood Festival of Speed. Η νέα έκδοση εντάσσεται στην οικογένεια της Mustang Mach-E ωθώντας τα ηλεκτρικά οχήματα σε μια διαφορετική κατεύθυνση, καθώς πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό της Ford που αντλεί έμπνευση από τους αγώνες rally μεταφέροντας στο χώμα την ελευθερία και την απόλαυση που παραδοσιακά προσφέρει μια Mustang.
Η Mustang Mach-E Rally διαθέτει μια βελτιωμένη έκδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης της Mustang Mach-E GT, με διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων, στοχεύοντας σε μέγιστες τιμές ισχύος και ροπής οι οποίες θα ανέρχονται στα 358 kW (487 ίππους) και 880 Nm, με την ενέργεια να παρέχεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 91 kWh.
Η έκδοση διαθέτει μια μοναδική ανάρτηση με αυξημένο κατά 20 χλστ. ύψος σε σχέση με την Mustang Mach-E GT και είναι εξοπλισμένη με ειδικής ρύθμισης ελατήρια, αμορτισέρ με τεχνολογία MagneRide και δίσκους φρένων με διάμετρο 385 χλστ. που συνδυάζονται με κόκκινες δαγκάνες της Brembo.
Επιπλέον, η Mustang Mach-E Rally φέρει νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών σε λευκό χρώμα, οι οποίες αντλούν έμπνευση από την ιστορία των αγωνιστικών της Ford, οι οποίες “ντύνονται” με τα ελαστικά CrossClimate της Michelin σε διαστάσεις 235/55. Για μεγαλύτερη προστασία από πέτρες και χαλίκια, το κάτω μέρος του αμαξώματος έχει ειδική θωράκιση τόσο για τον εμπρός όσο και για τον πίσω ηλεκτροκινητήρα, καθώς και μια προστατευτική μεμβράνη στην επένδυση των θυρών και στους θόλους των τροχών για τη μείωση των ζημιών στη βαφή.
Η Mustang Mach-E Rally είναι εφοδιασμένη με το RallySport Drive Mode, το οποίο έχει σχεδιαστεί με βασικό κριτήριο την κίνηση του οχήματος σε εκτός δρόμου διαδρομές προσαρμόζοντας τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ώστε να επιτρέπει μεγαλύτερες πλαγιολισθήσεις, γραμμική απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού για καλύτερο έλεγχο, αλλά και πιο επιθετική απόσβεση για βελτιωμένο χειρισμό του οχήματος στις στροφές. Το συγκεκριμένο προφίλ οδήγησης, σε συνδυασμό με τα νέα ελαστικά, επιτρέπει στη νέα Mustang Mach-E Rally να κινείται στο χιόνι αλλά και σε δρόμους σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Για τις δοκιμές της Mustang Mach-E, η Ford δημιούργησε μια ολοκαίνουργια πίστα ράλι στις εγκαταστάσεις του Michigan Proving Ground, η οποία σχεδιάστηκε ειδικά για την περίσταση από βετεράνους οδηγούς του rallycross με στόχο να προσομοιώνει ακριβώς αυτό που μπορεί να αντιμετωπίσει το όχημα στον πραγματικό κόσμο. Στη συνέχεια, οι μηχανικοί και οι τεχνικοί ώθησαν τα πρωτότυπα οχήματα της Mustang Mach-E Rally στα όριά τους ολοκληρώνοντας δοκιμασίες συνολικού μήκους 800 χιλιομέτρων, οι οποίες προσομοίαζαν συνθήκες αντίστοιχες με εκείνες που συναντά κανείς σε αγώνες rally-cross.
Εκτός από τα παραπάνω, η Mustang Mach-E Rally διαθέτει και την κατάλληλη εμφάνιση με χαρακτηριστική την πίσω αεροτομή, η οποία είναι εμπνευσμένη από το θρυλικό Focus RS, ενώ υπάρχουν επιπλέον πινελιές αντίθεσης, συμπεριλαμβανομένων των άνω και κάτω διακοσμητικών του αμαξώματος, εμπρός splitter, μαύρη οροφή, ενώ στο εμπρός μέρος δεσπόζουν οι ενσωματωμένοι προβολείς ομίχλης στη μάσκα.
Η Mustang Mach-E Rally έρχεται στάνταρ με δύο αγωνιστικές λωρίδες, με την παλέτα των χρωμάτων να διαθέτει τα Grabber Blue, Shadow Black, Eruption Green, και Grabber Yellow, ενώ προαιρετικά διατίθενται η Star White και η νέα Glacier Gray.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί ένας συνδυασμός άνεσης, λειτουργικότητας και στυλ που δένει με τις λευκές ζάντες. Υπάρχουν επίσης γυαλιστερές λευκές πινελιές στο ταμπλό, στις κάτω ακτίνες του τιμονιού, καθώς και ραφές αντίθεσης στις πόρτες. Τα γνώριμα καθίσματα επιδόσεων είναι σχεδιασμένα από τη Ford και φέρουν γυαλιστερές λευκές επενδύσεις στην πίσω μεριά της πλάτης τους. Χαρακτηριστική είναι και η ανάγλυφη επιγραφή “Mach-E Rally” στην επιφάνεια του εμπρός μέρους της πλάτης τους.
Οι παραγγελίες της Mustang Mach-E Rally θα ανοίξουν στις αρχές του 2024 και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν λίγο αργότερα.