Ο λόγος που η BMW χρεώνει ακριβότερα το χειροκίνητο κιβώτιο στα Μ μοντέλα της είναι επειδή είναι “κλασσικά”

Σχετικά άρθρα

Συνήθως εάν κάποιος θέλει το νέο του αυτοκίνητο να διαθέτει αυτόματο κιβώτιο πληρώνει περισσότερα χρήματα, αλλά αυτό δεν ισχύει στα M μοντέλα της BMW που προσφέρονται τόσο με χειροκίνητα, όσο και με αυτόματα κιβώτια.

Διάβασε επίσης

BMW M: Τα χειροκίνητα κιβώτια δεν έχουν νόημα αλλά θα τα προσφέρουμε για όσο περισσότερο γίνεται

Στην M2 για παράδειγμα, η BMW ζητά στην Ελλάδα επιπλέον 695 ευρώ εάν κάποιον δεν θέλει το χειροκίνητο κιβώτιο και σύμφωνα με τον CEO της BMW M, Frank van Meel, ο λόγος είναι πως τα χειροκίνητα κιβώτια είναι κάτι “το κλασσικό” και όπως όλα τα κλασσικά πράγματα κοστίζουν.

Για εμάς, είναι μια μεγάλη προσπάθεια. Το χειροκίνητο κιβώτιο είναι πιο αργό και έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου [και] μερικές φορές έχει επίσης χαμηλότερη τελική ταχύτητα, επομένως το χειροκίνητο κιβώτιο από μηχανικής σκοπιάς δεν είχε πια κανένα νόημα.

Είναι περισσότερο κάτι σαν κληρονομιά, κάτι το κλασσικό και συνεχίζουμε να το προσφέρουμε μόνο επειδή το ζητούν ορισμένοι πελάτες. Είχαμε πολλούς πελάτες που είπαν, καλά, θέλω να οδηγήσω το θηρίο και θέλω να δείξω ότι μπορώ να το κάνω και χρειάζομαι ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η τρέχουσα γενιά της M2 είναι το τελευταίο M μοντέλο της BMW που θα προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο.

Διάβασε ακόμη

Τέλος τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη για τα M μοντέλα της BMW

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...